راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تاسيس رستوران سلف سرويس

تجهيزات سلف سرويس

تجهيزات سلف سرويس هم مي تواند در خدمات ارائه غذا و هم در ساير خدمات حضور پيدا كند. اما آنچه كه ما به دنبال توضيح آن هستيم راه اندازي يك خط رستوران سلف سرويس است. رستوران هاي سلف سرويس بسياري از منو خود را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا مشتري غذا يا غذاهاي مورد نظر خود را با آپشن ها و دورچين و ساير مخلفات مورد نظر خودش به ترتيب و سليقه دلخواه خود انتخاب كند. در اين فرآيند مشتري مي تواند چندين نوع غذا را به ميزان مورد نظر انتخاب كند و محدوديتي معمولا براي او در نظر گرفته نمي شود و تنها دغدغه مشتري در رستوران هاي منو باز سلف سرويسي پرداخت هزينه است.

طبيعي است كه در چنين رستوران هايي نوع تجهيزات سرو غذا بسيار متفاوت تر از ساير رستوران ها و مراكز توزيع و ارائه غذا است.

ميز كار پلي اتيلن ۱ متري

اين ميز كار با ابعادي به طول ۱۰۰، عرض ۶۵ و ارتفاع ۸۵ سانتي متر طراحي و توليد مي شود، همان طور كه از نام اين ميز مشخص است براي رويه ي آن از پلي اتيلن استفاده شده است اين امر علاوه بر استحكام بالا سبب مي شود براي مراكزي كه بهداشت در آن ها مهم است مورد استفاده قرار بگيرد، استفاده از رويه ي پلي اتيلن همچنين سبب سهولت در نظافت ميز خواهد شد.

در ساخت كلاف هاي اين ميز از قوطي هاي استيل ۴۰*۴۰ استفاده شده است كه مقاومت و دوام ميز را افزايش مي دهد، علاوه بر اين، ميزكار پلي اتيلن ۱ متري به نحوي طراحي شده است كه شخص بتواند لوازم و تجهيزات مورد نياز خود را در نزديك ترين فاصله به خود قرار دهد براي همين اين ميز كار به صورت چند طبقه ساخته مي شود و فرد مي تواند لوازم خود را در طبقه ي دوم اين ميز كه رويه ي آن از جنس ورق استيل روكش دار مي باشد قرار دهد.

نكته ي مهم در ساخت اين ميز كار ۱ متري ضخامت رويه ي ميز مي باشد كه با توجه به نظر و سليقه ي مشتريان قابل تغيير خواهد بود، شما مي توانيد در صورت تمايل ضخامت رويه ي پلي اتيلن ميز كار را ۳ ، ۴ يا ۵ سانتي متر انتخاب كنيد.

در طبقه ي پايين اين ميز از پروفيل هاي ۲۰*۲۰ استفاده شده است كه با فاصله از يكديگر قرار گرفته اند استفاده از اين پروفيل ها به شما كمك مي كند تا ظروف شسته شده را براي خشك شدن در اين بخش قرار دهيد علاوه بر اين مي توانيد به راحتي ميز را شست و شو دهيد.

ترولي حمل ديگ

اين محصول با عرض ۸۰ سانتي متر و طول ۱ متر توليد شده و قابليت جابه جايي انواع قابلمه و ديگ هاي سنگين، كيسه هاي برنج و حبوبات را از بخش هاي مختلف آشپزخانه دارا مي باشد، در ساخت و توليد گاري حمل ديگ از كلاف هاي سنگين آهن ۴۰*۴۰ استفاده شده است كه با قرارگيري بر روي ۴ چرخ جابه جايي را آسان خواهد كرد.

گاري حمل ديگ توسط پروفيل هاي ۴۰*۴۰ و دستگيره اي از جنس استيل ساخته شده است كه به مشتري اين امكان را مي دهد تا بتواند به راحتي تجهيزات مختلف را با ترولي جابه جا كند.

به دليل اين كه اين محصول بتواند وزن بالا را تحمل كرده و استقامت زيادي داشته باشد رويه ي آن از جنس آلومينيوم با ضخامت بالا ساخته شده است كه بر روي كلاف هاي سنگين آهن قرار مي گيرد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۳۱ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :