راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

معرفي انواع فر ساندويچي

فر ۳ كاره ي پايه دار مبله ابعادي به طول ۹۵، عرض ۴۰ و ارتفاع ۸۵ سانتيمتر دارد، اين فر داراي ۱ عدد لگن بن ماري استيل ½ به ابعاد ۲۶٫۵*۳۲٫۵ سانتيمتر، ۱ عدد صفحه ي چدني به ابعاد ۳۳*۳۰ سانتيمتر و يك شعله با رويه ي چدني ۲۰*۲۰ مي باشد.

فر ساندويچ 3 كاره قابليت اتصال به گاز شهري و كپسول را دارا مي باشد، پايه هاي فر ۳ كاره از پروفيل آهن ۲۰*۲۰ ساخته شده است. همچنين اين فر از نماي استيل روكش دار خش دار يا براق توليد مي شود.

از آن جايي كه اين فر به صورت پرتابل توليد ميشود قابليت حمل و جابه جايي ساده اي دارد، اين فر را ميتوان در بخش هايي كه در معرض ديد مشتري نيست قرار داد، در فست فود هاي سيار و محيط هاي كوچك معمولا از اين فر استفاده مي شود.

فر سه كاره ي مبله داراي شير هاي گاز صنعتي و استانداردي مي باشد، همچنين يك لبه ي ۴ سانتيمتري در بخش جلويي اين فر قرار گرفته است كه مي توان توري سيب زميني را به جهت روغن كشي بر روي آن پايه قرار داد.

فر ساندويچ 6 كاره با هود

با استفاده از يك فر ساندويچي شش كاره ديگر نيازي به دستگاه اضافه ديگري در آشپزخانه صنعتي خود نخواهيد داشت. در طبقه بالايي اين فر دو عدد ظرف استيل بن ماري در ابعاد ½ وجود دارد. اين ظروف بن ماري براي سرخ كردن كتلت، سوسيس، سيب زميني و هر غذاي خوش مزه ديگري مناسب هستند و چون حرارت را به سرعت به مواد غذايي و روغن منتقل مي كنند؛ انرژي كمتري مصرف خواهندكرد.

سه عدد چدني ذغالي APW نيز در اين طبقه وجود دارد. در زير اين چدني ها ذغال هاي صنعتي قرار مي گيرند. اين چدني ها گزينه بسيار خوبي براي ذغالي كردن انواع استيك و فيله مرغ هستند. در كنار اين چدني ها سنگ مغناطيسي با سطحي كاملا صاف وجود دارد كه با ليزر به شكل كاملا صيقلي درآمده است. روي اين سنگ انواع همبرگر و ساندويچ هاي خوش طعم فست فودي به آساني آماده مي شوند.

قابليت‌ هاي اين طبقه هنوز به پايان نرسيده! در كناره اي اين طبقه ميز كاري به طول ۳۰ سانتي متر طراحي شده است. از اين بخش به عنوان فضايي جهت قراردهي ظروف آشپزخانه، محلي براي پيچيدن ساندويچ يا خرد كردن مواد اوليه استفاده مي شود.

فر ساندويچي 7 كاره با هود

اين فر ساندويچي داراي امكانات مختلفي ميباشد كه ميتوان براي طبخ انواع غذا ها از آن ها استفاده كرد، فر ساندويچي ۷ كاره با هود داراي ۲ عدد شعله به ابعاد ۲۰*۲۰ بوده كه ميتوان از آن براي گرم و داغ كردن انواع مواد غذايي استفاده كرد، علاوه بر اين وجود ۲ بن ماري استيل ½ به آشپز كمك مي كند تا به كمك آن ها بتواند مواد خوراكي مختلف از جمله فلافل، بندري، هات داگ و سيب زميني را سرخ و برشته كند، لگن هاي بن ماري داراي درب بوده و همچنين در طراحي اين محصول يك لبه براي توري سرخ كن در نظر گرفته شده است كه بعد از سرخ كردن ميتوان براي روغن گيري از آن استفاده كرد.

از ديگر امكانات اين فر تركيبي ميتوان به وجود ۱ عدد گريل ذغالي طرح awp به ابعاد ۴۸*۳۰ سانتي متر اشاره كرد كه به كمك آن ميتوان انواع مواد غذايي از جمله فيله هاي مرغ و استيك را به صورت ذغالي آماده كرد، ۱ عدد گريل چدني روغني نيز به ابعاد ۷۰*۴۰ سانتيمتر جهت طبخ انواع همبرگر در اين محصول در نظر گرفته شده است.

نكته ي بسيار مهمي كه فر ساندويچي ۷ كاره با هود را از ديگر فر هاي ساندويچي متمايز ميسازد دارا بودن يك عدد فر پيتزا در بخش پاييني ميباشد كه در زير آن از آجر نسوز استفاده شده است و اين فر قابليت طبخ و آماده سازي ۹ عدد بشقاب پيتزا را خواهد داشت.

استفاده از عايق پشم شيشه در اين فر مانع از به هدر رفتن حرارت و گرما خواهد شد، همچنين اين محصول داراي يك عدد هود استيل بوده و ۴ تا شيشه ي مقاوم و نشكن در سه وجه اين فر قرار داده شده است علاوه بر اين يك عدد فن دمنده در روي هود استيل در قسمت بالايي قرار گرفته است و ميتواند با مكش دود و بخار مانع از ايجاد آلودگي در محيط شود.

فر ساندويچي ۷ كاره با هود قابليت اتصال به گاز شهري و كپسول را داشته و با توجه به درخواست مشتري به صورت چرخ دار توليد و عرضه خواهد شد.

 

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۳:۴۲ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :