راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

نحوه راه اندازي رستوران سنتي

همان طور كه اشاره شد انواع مختلفي از رستوران با ارائه ي غذا هاي متنوع از جمله ايتاليايي، ايراني، چيني، فرانسوي و… وجود دارد كه در اين ميان رستوران هاي سنتي به دليل غذا هاي محلي و سنتي و دكوراسيوني جذاب و اصيل همواره مورد توجه بوده است، رستوران هاي سنتي براي توريست ها و گردشگران نيز جذاب بوده و با راه اندازي رستوران سنتي ميتوان درآمد مناسبي به دست آورد.

راه اندازي رستوران سنتي چندان ساده نيست و براي شروع اين كسب و كار بايد مراحل گوناگوني را طي كرد، از جمله مهم ترين مراحل راه اندازي اين شغل ميتوان به موارد ذيل اشاره كرد:

انتخاب مكان رستوران سنتي

بعد از تصميم به راه اندازي رستوران سنتي بايد يك مكان مناسب را براي افتتاح رستوران انتخاب نماييد، معمولا رستوران هاي سنتي در فضا هاي بزرگ يا باغ و مناطقي با آب و هواي خوب شروع به كار مي كنند. در مرحله ي بعد بايد مجوز هاي لازم را اخذ كرده و نامي مناسب براي رستوران خود انتخاب نماييد، بهتر است نامي كه براي رستوران انتخاب ميكنيد ساده باشد تا در ذهن مشتريان ماندگار شود. اگر محل راه اندازي رستوران سنتي، خانه يا باغي قديمي باشد در جذب مشتري تاثير مثبتي خواهد داشت.

معرفي باربيكيو ذغالي 80 سانتي

طول اين محصول ۸۰، عرض پشت در پشت آن ۴۰ و ارتفاع ۹۰ سانتي متر را دارا مي باشد، يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين محصول كاربردي، استفاده از آن به صورت گازي و ذغالي مي باشد براي استفاده از اين كباب پز به صورت گازي ميتوان مواد غذايي را بر روي شعله هاي چدني براي كباب شدن قرار داد استفاده از شعله هاي چدني به سبب ايجاد حرارت به صورت يكنواخت و مغز پخت شدن مي باشد، اين كباب پز قابليت اتصال به گاز شهري يا كپسول را دارد و انتخاب آن در هنگام سفارش به عهده ي مشتري مي باشد، براي استفاده به صورت ذغالي كافي است سيني ذغال را بر روي باربيكيو قرار دهيد و از طعم خوش كباب هاي ذغالي لذت ببريد لازم به ذكر است سيني ذغال به درخواست مشتري بر روي محصول عرضه خواهد شد.

علاوه بر اين ۱ عدد ميز چوبي تاشو به ابعاد ۴۰*۳۰ سانتي متر در سمت راست يا چپ اين محصول قرار ميگيرد كه انتخاب جهت آن بر عهده ي مشتري بوده و ميتوان براي قرار دادن لوازم و تجهيزات بر روي آن استفاده كرد.

معرفي باربيكيو ذغالي 70 سانتي كابينت دار

طول اين باربيكيو ۷۰، عرض پشت در پشت آن ۴۰  و ارتفاعي برابر با ۸۵ سانتي متر دارد، همان طور كه اشاره شد اين محصول قابليت استفاده به صورت گازي و ذغالي را دارا ميباشد در صورت استفاده به صورت گازي امكان اتصال به گاز شهري يا كپسول به درخواست و سليقه ي مشتري وجود خواهد داشت و با برداشتن سيني ذغال ميتوان كباب هاي خوشمزه اي بر روي شعله آماده كرد استفاده از چدن هاي ضخيم بر روي شعله به دليل ايجاد حرارت به صورت يكنواخت و مغز پخت شدن كباب ها مي باشد.

و اما در صورتي كه قصد تهيه ي كباب بر روي ذغال را داريد ميتوانيد با پر كردن ذغال بر روي سيني از طعم ذغالي كباب ها لذت ببريد.

از ديگر ويژگي هاي باربيكيو ۷۰ سانتي ميتوان به وجود يك عدد توري شلف آبكاري كروم اشاره كرد كه با باز شدن درب محصول بر روي باربيكيو قرار ميگيرد و امكان قرار دادن فيله ي مرغ، گوشت، ماهي و يا انواع صيفي جات از جمله كدو، بادمجان، سيب زميني، قارچ، فلفل دلمه اي و ديگر سبزيجات را فراهم خواهد كرد.

معرفي ديگ دو جداره پخت برنج

اين ديگ به صورت استوانه اي و از جنس ورق استيل ۳۰۴ نگير با ضخامت ۳ ميليمتر ساخته شده است، عرض يا پهناي ديگ دو جداره با احتساب شير تخليه كه در جلوي ديگ قرار گرفته است ۱۱۷ سانتيمتر بوده و ارتفاع آن نيز از درب استيل ۱۹۰ سانتيمتر است، قطر دهنه ي داخلي ديگ نيز ۹۰ سانتيمتر مي باشد، همان طور كه پيش تر اشاره كرديم ديگ دو جداره پخت برنج داراي يك عدد شير تخليه در قسمت جلو ميباشد كه براي تخليه ي آب برنج استفاده مي شود.

عمق ديگ دو جداره يا همان ارتفاع ديگ داخلي برابر با ۸۵ سانتيمتر ميباشد در ساخت اين ديگ از ۴ عدد دستگيره ي زرد رنگ كه به صورت پيچي بسته ميشود استفاده شده است و باعث ميشود بخار و گرما در داخل ديگ به هدر نرود علاوه بر اين وجود يك نوار سيليكوني دور درب ديگ نيز از هدر رفت بخار و گرما جلوگيري خواهد كرد.

وجود يك دستگيره بر روي درب دستگاه نيز باعث سهولت در باز و بست درب ديگ خواهد شد، اين وسيله مجهز به ۱ عدد شمعك با لوله ي گازي ميباشد كه به راحتي ميتوان با كمك شعله درجه حرارت را تنظيم كرد.

منبع: ابتكار استيل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۲:۱۴ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :