راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

انواع باربيكيو + قيمت

در ادامه به مهم ترين نكاتي كه براي راهنماي خريد كباب پز بايد به آن ها توجه داشته باشيد اشاره كرده ايم:

راهنماي خريد كباب پز خانگي و صنعتي

يكي از مهمترين نكاتي كه بايد در زمان خريد كباب پز به آن توجه باشيد، اندازه ي كباب پز است همانظور كه ميدانيد كباب پزها در انواع و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه ميشوند و شما بايد با توجه به نياز خود اقدام به خريد نماييد.

در حقيقت اندازه و تعداد گريل هاي كباب پز بايد با توجه به تعداد سيخ هاي كباب كه قصد داريد آماده نماييد انتخاب شود.

2.    جنس كباب پزها

كباب پزها در جنس هاي مختلف آلومينيومي، چدن، فولاد، استيل و… ساخته مي شوند، نكته ي ديگري كه بايد در زمان خريد انواع كباب پز به آن توجه داشته باشيد جنس كباب پز است.

كباب پزهاي آلومينيومي در مقايسه با كباب پزهاي چدني و فولادي ارزان تر هستند، توجه داشته باشيد كه يكي از نكات مهم در راهنماي خريد كباب پز توجه به جنس اين دستگاه است. بهتر است قبل از خريد اين محصول نظرات درباره كباب پز هاي مختلف را بررسي كنيد.

عوامل موثر در قيمت انواع باربيكيو

همانطور كه ميدانيد قيمت انواع باربيكيو خانگي، گازي، ويلايي، ذغالي و… با يكديگر متفاوت است، از جمله عوامل تاثيرگذار در هزينه باربيكيو ميتوان به موارد ذيل اشاره كرد:

·         نوع سوخت باربيكيو

يكي از عوامل مهم در تعيين قيمت انواع باربيكيو، سوخت آن است. همانطور كه ميدانيد روش كار باربيكيو بدون توجه به نوع سوخت آن شبيه به يكديگر است و انواع باربيكيو گازي و ذغالي، برقي قادر به آماده سازي و طبخ يكنواخت غذاها مي باشند.

بيشتر بخوانيد: باربيكيو گازي بخرم يا ذغالي؟

در بين انواع مدل باربيكيو مدل زغالي به دليل ايجاد عطر و طعمي بي نظير در مواد خوراكي طرفداران زيادي دارد و به دليل اينكه در ساخت باربيكيو ذغالي از هيچ گونه تجهيزات پيچيده اي استفاده نشده قيمت آن در مقايسه با انواع ديگر كبابپز ارزان تر است.

نحوه ساخت باربيكيو گازي نيز به نوعي است كه قابليت اتصال به گاز شهري و كپسول را داشته و معمولا داراي قيمت بالاتري است، البته انواع باربيكيو گازي ذغالي نيز به شما اين امكان را ميدهد تا از هر دو سوخت براي آماده سازي كباب ها استفاده كنيد و قيمت آن ها نيز در مقايسه با باربيكيوهاي زغالي بيشتر است.

نوع ديگري از انواع باربيكيو كه در مقايسه با مدل هاي قبلي قيمت بالاتري دارند نوع برقي مي باشد. اين باربيكيو كه مناسب براي خانه هاي آپارتماني است در مقايسه با ديگر مدل ها قيمت بالاتري دارد.

نحوه كار با سبزي خرد كن

در سبزي خردكن هاي دستي، خرد كردن به صورت دستي و مكانيكي انجام مي شود، با دستگاه سبزي خرد كن دستي ميتوان علاوه بر سبزي انواع مواد خوراكي شامل گوجه، هويج، پياز و… را نيز خرد كرد.

اين مدل خردكن ها داراي تيغه هاي داسي شكل هستند و به عنوان دستگاه خرد كردن سبزي با مخلوط كن شناخته مي شود، چرا كه ميتوان با آن ها تخم مرغ و … را نيز مخلوط كرد.

راهنماي خريد منقل

از جمله نكات مهمي كه بايد جهت خريد بهترين منقل براي كباب به آن توجه داشته باشيد در ذيل آورده شده است:

·         اندازه و سايز منقل

اولين نكته اي كه بايد براي راهنماي خريد منقل به آن توجه داشته باشيد ابعاد و اندازه ي منقل است. همانطور كه ميدانيد منقل ها در اندازه هاي متنوعي توليد ميشوند و ظرفيت هاي متفاوتي دارند، خريداري منقل نيز بايد با توجه به نياز شما انجام شود. اگر ميخواهيد تعداد سيخ هاي زيادي را آماده كنيد بايد از منقل هاي بزرگتري كه در بازار موجود هستند استفاده نماييد.

·         جنس منقل

تفاوتي ندارد كه قصد خريد منقل براي باغ را داريد يا منقل براي پشت بام بطور كلي جهت خريد منقل براي كباب بايد به كيفيت و جنس بدنه ي منقل ها توجه داشته باشيد.

از خريد منقل هايي كه داراي صفحات نازكي هستند خودداري كنيد، از آنجايي كه منقل دائما در معرض آتش است بي كيفيت و نازكي صفحات منقل باعث تغيير شكل و خرابي آن خواهد شد.

انواع منقل استيل و انواع منقل گالوانيزه از اين نظر بهتر عمل مي كنند. جنس منقل بايد ضد زنگ بوده و نظافت آن ساده باشد. معمولا منقل هاي آهني به دليل قيمت پايين تر طرفداران زيادي دارند اما بايد بدانيد كه اين مدل از منقل ها به سرعت دچار زنگ زدگي خواهند شد.

·         منقل هاي مجهز به فن

دارا بودن فن در انواع منقل يكي از ويژگي هاي مهم است كه بايد به آن توجه داشته باشيد. ما پيش تر در خصوص مزاياي باربيكيو فن دار اطلاعاتي را به شما ارائه داده ايم چنانچه با مزيت هاي وجود فن در منقل، كباب پز و باربيكيو آشنايي نداريد به شما پيشنهاد ميكنيم مطالعه ي اين مقاله را از دست ندهيد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۴۷ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :