راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

مراحل راه اندازي ساندويچي و فلافلي

از تجهيزاتي است كه آب آشاميدني را خنك كرده و در اختيار مصرف كنندگان قرار مي دهد، در واقع آبسردكن از جمله تجهيزاتي است كه از آن در ادارات، كارخانه ها، مراكز تجاري، بيمارستان ها، درمانگاه ها، فروشگاه ها، مطب پزشكان، مساجد، هيئت، مدرسه و دانشگاه استفاده مي شود.

مقايسه آبسردكن مخزن دار و آني صنعتي

آبسردكن ها انواع مختلفي دارند و اينكه كدام مارك آبسردكن بهتر است يا كدام مدل براي شما مناسب تر است نياز به شناخت مدل هاي مختلف و ويژگي هاي آبسردكن ها دارد. اگر قصد خريد آبسردكن صنعتي را داريد لازم است بدانيد ما در مقاله اي با عنوان مقايسه انواع آبسردكن هاي صنعتي به معرفي انواع آبسرد كن صنعتي و تفاوت آن ها با يكديگر پرداخته ايم.

از جمله مدل هاي آبسردكن مي توان به مدل هاي آني و مخزن دار اشاره كرد كه با وجود شباهت هايي كه با يكديگر دارند بين آن ها تفاوت هاي نيز وجود دارد.

آبسردكن مخزن دار

آبسردكن مخزن دار كه با نام شناوردار نيز شناخته مي شود، از جمله آبسردكن هايي است كه به آب لوله كشي متصل شده و معمولا اين دسته از آب سردكن ها داراي يك پمپ حرارتي هستند كه به جهت خنك كردن آب از آن استفاده مي شود.

همانطور كه از نام اين آب سرد كن مشخص است داراي يك مخزن بوده و به آب شهري متصل مي شود و آب داخل مخزن به سرعت توسط لوله هاي اواپراتور خنك خواهد شد.

مخزن تعبيه شده در آبسردكن به شير آب متصل بوده و به صورت خودكار پر خواهد شد بعد از رسيدن آب دستگاه، به حد لازم شناور مي تواند از سرريز شدن آب جلوگيري كند در اين مدل از آبسردكن ها با كاهش آب داخل مخزن دوباره آبگيري انجام خواهد شد. در واقع با هر بار خروج آب از آبسردكن، آبگيري انجام شده و كمپرسور دوباره روشن مي شود تا عمل سرد شدن آب اتفاق بيافتد.

مزيت خريد سبزي خردكن صنعتي

قطعا همه ي شما با مزيت هاي مهم دستگاه سبزي خرد كن صنعتي آشنايي داريد، اما بهتر است يكبار ديگر تمامي اين مزيت هاي را يكجا بررسي كنيم. امروزه انواع مدل سبزي خرد كن برقي و دستي در بازار موجود است كه از آن ها به منظور خرد كردن انواع سبزي استفاده مي شود.

بطور كلي خرد كردن سبزي آن هم در حجم زياد كاري سخت و خسته كننده بوده و به همين دليل وجود يك سبزي خرد كن ميتواند به شما در سرعت بخشيدن به انجام كارها كمك كند، اگر صاحب رستوراني هستيد كه انواع غذاهاي سنتي مانند آش، قرمه سبزي، دلمه، سبزي پلو و… را آماده و به مشتريان ارائه ميدهيد لازم است بدانيد خريد اين دستگاه تكميل كننده ي آشپزخانه ي شما خواهد بود.

راه اندازي ساندويچي

انتخاب محل و مكان ساندويچي به نظر شما بستگي دارد در واقع اگر مي خواهيد غذاي خود را در داخل ساندويچي براي مشتريان سرو كنيد لازم است فضاي بزرگتري داشته باشد اما در صورتيكه قصد داريد ساندويچ هاي بيرون بر داشته باشيد مي توانيد فضاي كوچكتري در نظر بگيريد.

2.    يك نام مناسب براي ساندويچي انتخاب كنيد

بهتر است نام انتخابي كوتاه و با معني باشد تا در ذهن مشتريان ثبت شود، علاوه بر اين بايد يك دكوراسيون شيك و جذاب براي ساندويچي خود در نظر بگيريد.

3.    اخذ مجوزها

براي افتتاح ساندويچي بايد تمامي مجوزهاي لازم را از وزارت بهداشت و ديگر بخش هاي مربوطه كسب كنيد.

4.    آماده سازي منوي ساندويچي

منويي متنوع از انواع ساندويچ هاي سرد، گرم، پيش غذا و … را آماده كنيد مي توانيد انواع ساندويچ، سيب زميني سرخ شده، قارچ سوخاري، پياز سوخاري، مرغ بريان، انواع پيتزا و ميني پيتزا، مرغ سوخاري، الويه، رست بيف، فيله مرغ و… به مشتريان ارائه دهيد.

5.    خريد تجهيزات ساندويچي

همانطور كه اشاره شد اين بخش يكي از مهمترين مراحل راه اندازي ساندويچي مي باشد كه بايد با توجه به منوي غذايي، براي خريد تجهيزات مربوطه اقدام كنيد، اگر آشپزخانه ي كوچكي داريد بهتر است به سراغ تجهيزاتي برويد كه فضاي كمتري اشغال كرده و چندين كاربرد داشته باشند.

 

راه اندازي فلافلي

از جمله مهمترين مراحل راه اندازي فلافلي عبارت است از:

  • تهيه ي سرمايه ي اوليه به جهت خريد يا اجاره ي مكان مناسب براي راه اندازي فلافلي
  • خريداري تجهيزات مورد نياز براي آماده سازي ساندويچ فلافل (كه در ادامه به آن ها پرداخته ايم)
  • استخدام پرسنل و آشپز با تجربه
  • خريداري مواد اوليه ي تازه و باكيفيت
  • تبليغات و پخش تراكت، معرفي كسب و كار جديد در شبكه هاي مجازي

هزينه راه اندازي فلافلي

همانطور كه مي دانيد هزينه ي راه اندازي فلافلي به عوامل مختلفي مانند اجاره ي مغازه، تجهيزات داخل مغازه مانند ميز و صندلي، صندوق و، 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۲:۳۹ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :