راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

گريل بهتره يا باربيكيو؟

براي اينكه بخواهيد يك آبميوه و بستني فروشي موفق افتتاح كنيد بايد به چند نكته كه در ادامه برايتان آورده ايم توجه داشته باشيد:

راه اندازي آبميوه فروشي

اول از همه بهتره يك مكاني را براي افتتاح آبميوه فروشي خودتان انتخاب كنيد كه رفت و آمد در آنجا زياد باشد محلي مانند نزديك پارك و مراكز تفريحي.

تبليغات از طريق فضاي مجازي يا پخش تراكت

راهنماي خريد فر پيتزا ريلي مناسب

فرقي ندارد كه ميخواهيد چه پيتزايي را آماده كنيد نان گرد و صاف پيتزا به همراه تمامي مواد خوشمزه ي روي آن بايد به خوبي پخته و ترد شود و اين مستلزم يك فر پيتزاي باكيفيت است البته بايد توجه داشته باشيد اگر در منوي خود پيتزا آمريكايي يا ايتاليايي داريد فر مخصوص آن را خريداري كنيد چون همانطور كه مي دانيد پيتزا آمريكايي در مقايسه با ايتاليايي نان ضخيم و خميري داشته و فر بايد به خوبي بتواند پيتزا را به نحوي پخته تا نان آن به صورت كاملا يكنواخت آماده شود.

خلال كن دستي بخرم يا برقي ؟

خلال كن هاي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك كه با نام خلال كن صنعتي هم شناخته مي شوند بهترين انتخاب براي كسب و كارهاي بزرگ هستند. اگر صاحب هتل هستيد يا رستوران خيلي بزرگي داريد حتما بايد براي خريد دستگاه هاي صنعتي مانند خلال كن صنعتتي اقدام كنيد. اين دستگاه ها ظرفيت و سرعت بالايي دارند و در عين حال گران قيمت هستند اما شما با اين دستگاه ها مي توانيد خيلي سريع حجم زيادي از سيب زميني يا ديگر صيفي جات را خلال كنيد.

تفاوت گريل و باربيكيو چيست ؟

بافت گوشت يا مرغ آماده شده به روش باربيكيو روغني و چرب است اما وقتي مواد خوراكي را گريل مي كنيد خيلي سريع سفت و خشك مي شوند.

گريل كردن براي غذاهايي مناسب است كه نياز به زمان زيادي براي پخت ندارند مانند انواع سبزيجات، ماهي و ميگو.

 

عطر و طعم غذاي آماده شده بر روي باربيكيو ذغالي با هيچ غذايي قابل مقايسه نيست و بسيار لذيذ و پرطرفدار است.

 

  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۴:۵۰ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :