راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

راه اندازي رستوران سنتي 0 تا 100

از آنجايي كه برخي افراد كافه قنادي را با كافي شاپ و قنادي اشتباه مي گيرند بهتر است در ابتداي مطلب به توضيح مختصري در خصوص كافه قنادي بپردازيم، در واقع كافه قنادي تركيبي از كافي شاپ و قنادي است و در آنجا علاوه بر انواع قهوه، نوشيدني هاي سرد و گرم مي توانيد انواع شيريني، كيك حتي كيك هاي خانگي خوشمزه را هم سفارش دهيد و برعكس قنادي كه بايد شيريني يا كيك كيلويي خريداري كنيد امكان سفارش كيك اسلايسي يا تكه اي هم وجود دارد.

راه اندازي كافه قنادي 

به منظور تاسيس و راه اندازي كافه قنادي بايد ابتدا مكاني مناسب براي اين كار در نظر داشته باشيد. خوش جا بودن كافه قنادي صرفا به معني قرار گرفتن آن در محيطي پر رفت و آمد و يا بر عكس در محيطي بكر نيست. كافه قنادي بايد در محيط هايي راه اندازي شود كه نزديك به محيط ها و تشكل هاي دانشجويي، كارمندي، اداري، و يا حتي محيط هاي توريستي باشد.

در راه اندازي كافه قنادي داشتن سليقه و ايده حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. مثلا اگر كار كافه قنادي را در محيط توريستي شروع مي كنيد داشتن دانش درباره شيريني هاي سنتي محلي و يا انواع نوشيدني محلي و تركيب اين دو مي تواند خود به نوعي جاذبه گردشگري براي جذب گردشگر و يا جلب توجه علاقمندان به اين تركيبات باشد.

راهنماي خريد چرخ گوشت صنعتي

 نكاتي كه براي خريد چرخ گوشت قصابي و به طور كلي چرخ گوشت صنعتي بايد به آن توجه داشته باشيد در ذيل آورده شده است:

توان و قدرت بالا

فروش ويژهچرخ گوشت 32 تسمه اي

مهمترين تفاوت آشپزخانه صنعتي و خانگي

با وجود اينكه عملكرد و كاربرد تجهيزات هر دو آشپزخانه شبيه به هم است اما از جمله اصلي ترين تفاوت هاي آشپزخانه صنعتي و خانگي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

تفاوت آشپزخانه صنعتي و خانگي

 تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي يا تجاري براي آشپز و سرآشپزهاي حرفه اي طراحي و توليد شده در صورتيكه تجهيزات خانگي اينطور نيستند.

 تجهيزات صنعتي قدرت بالايي داشته اما به اندازه ي تجهيزات خانگي ظريف نيستند.

 آشپزخانه هاي تجاري در مقايسه با مدل هاي خانگي بزرگتر هستند و چند نفر ميتوانند در آنجا به صورت همزمان مشغول پخت و پز شوند.

 دوام و مقاومت تجهيزات صنعتي در مقايسه با خانگي بيش تر است به عنوان مثال چرخ گوشت صنعتي يا سبزي خرد كن صنعتي در مقايسه با مدل هاي خانگي هم قدرت بيش تري دارند و هم مقاوم تر هستند.

راه اندازي رستوران سنتي

رستوران هاي سنتي به دليل شكل و شمايل تاريخي كه دارند مورد توجه افراد زيادي قرار مي گيرند، معماري و استفاده از المان هايي مانند حوض، تخت، گليم و پشتي و… در رستوران هاي سنتي ظاهري جذاب و پرطرفداري داشته و از طرفي به عنوان يكي از مشاغل پردرآمد به حساب مي آيد. افتتاح رستوراني با شمايل سنتي و تاريخي كار چندان ساده اي نيست و ما در ادامه به مهمترين مراحل راه اندازي رستوران سنتي پرداخته ايم.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۷:۳۸ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :