راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

خريد كدام آبسردكن بهتر است؟

از جمله نكات مهمي كه لازم است براي خريد سيخ شور صنعتي به آنها توجه كنيد عبارت است از:

چرا دستگاه سيخ شور بخرم؟ 

 كيفيت دستگاهحتما نسبت به جنس قطعات داخلي و بدنه ي دستگاه پرس و جو كرده و محصولي باكيفيت و مرغوب را خريداري نماييد.

 ظرفيت دستگاهتوجه كنيد دستگاهي كه خريداري مي كنيد توانايي شستشوي چند سيخ كباب را دارد.

 اتومات يا دستي بودن سيخ شورهمانطور كه اشاره كرديم اين دستگاه در مدل هاي مختلفي توليد و عرضه مي شود پس حتما بايد در زمان خريد به اين نكته توجه داشته باشيد.

 ايمني دستگاههمانطور كه مي دانيد اين دستگاه به صورت همزمان با برق و آب كار مي كند و اگر دستگاه خريداري شده ايمني بالايي نداشته باشد امكان دارد استفاده از دستگاه خطر آفرين شود.

 مصرف انرژياز ديگر فاكتورهاي مهم موقع خريد دستگاه سيخ شور صنعتي مصرف انرژي است توجه داشته باشيد بايد دستگاهي را خريداري نماييد كه مصرف انرژي بهينه اي داشته باشد.

راهنماي خريد ساندويچ ساز صنعتي

اگر قصد خريد ساندويچ ساز صنعتي را داريد و مي خواهيد بهترين ساندويچ ساز را خريداري نماييد بهتر است نكات زير را بدانيد:

صفحه ساندويچ سازها

ساندويچ سازهاي صنعتي بر اساس نوع صفحه به انواع مختلف پنيني، وافل ساز و اسنك ساز تقسيم مي شوند و همه ي اين دستگاه ها بايد صفحه اي كاملا مقاوم از جنس مرغوب و نچسب داشته باشند تا مواد غذايي به آن ها نچسبد.

معمولا اين صفحات به صورت متحرك تعبيه مي شوند و شما مي توانيد بعد از پايان روز كاري صفحه را خارج و بعد از شستن در جاي خود قرار دهيد؛ توجه داشته باشيد كه هر يك از اين دستگاه ها براي آماده سازي غذايي خاص استفاده مي شوند با اسنك ساز مي توانيد اسنك هاي خوشمزه و با وافل ساز هم نان دسر خوشمزه اي به نام وافل را آماده كنيد.

عايق بودن ساندويچ ميكر

از ديگر نكات مهم براي خريد دستگاه ساندويچ ساز كه لازم است بدانيد عايق بندي مناسب دستگاه است، ساندويچ ميكر بايد به نوعي طراحي شود كه اتلاف حرارت و انرژي در آن به صفر برسد.

علاوه بر اين دستگيره ي دستگاه بايد به نوعي ساخته شود كه بر اثر حرارت بالا داغ نشده و شما بتوانيد به راحتي آن را باز و بسته نماييد.

راهنماي خريد كانتر سرد

از جمله مهمترين مزاياي كانترهاي سرد ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

  •  كاملا مقاوم
  •  مقرون به صرفه
  •  راه اندازي ساده
  •  شستشوي آسان
  •  ضد زنگ و فرسودگي
  •  مصرف مناسب انرژي
  •  حفظ مواد غذايي با كيفيت و طعم
  •  جلوگيري از خراب شدن و پلاسيدگي مواد غذايي

 

راهنماي خريد سينك صنعتي

خوشبختانه امروزه سينك هاي صنعتي در ابعاد و مدل هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند و شما مي توانيد به راحتي مدلي مطابق با آشپزخانه ي خود را انتخاب كنيد اما آنچه مهم است خريد بهترين سينك ظرفشويي در بين مدل هاي مختلف بوده كه اين موضوع نياز به دانستن نكاتي مهم براي خريد سينك دارد و ما در ادامه اين نكات را براي شما آورده ايم.

خريد كدام آبسردكن اشتباه است؟

همانطور كه مي دانيد آبسردكن هاي صنعتي در ابعاد و ظرفيت هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند تعداد شيرهاي آبسردكن نيز متفاوت است و شما بايد با توجه به محيطي كه قصد استفاده از آبسردكن را داريد نسبت به خريد آن اقدام كنيد؛ قطعا محيط هاي پر رفت و آمدي مانند كارگاه ها يا مدارس نياز به آبسردكني با تعداد شير و ظرفيت بالا دارند. البته بايد بدانيد قيمت انواع آبسردكن ها با توجه به تعداد شيرها متفاوت است و هر چه تعداد شيرها بيش تر باشد قيمت دستگاه نيز بالاتر خواهد بود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۳:۳۰ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :