راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

ملزومات راه اندازي تالار پذيرايي

تالارهاي پذيرايي متقاضيان زيادي دارند زيرا ميتوان مراسم مهماني يا عزاداري را در آن به شيوه ي آبرومند و رسمي برگزار كرد كه البته در اين ميان آن تالار هايي متقاضي پيشتري دارند كه از نظم وتشريفات خوبي بهره مند باشند و در عين حال قيمت مناسبي نيز داشته باشند اين تشريفات تنها شامل ظاهر يك تالار نميشود مزه ي غذاها و نحوه پذيرايي نيز عامل مهمي ميباشد.

ديگ صنعتي برنج

برنج در تمامي غذاهاي مجلسي و در بيشتر غذاهاي ايراني نقش دارد.در مهماني هاي بزرگ كه در تالار هاي پذيرايي گرفته ميشود،به علت زياد بودن تعداد نفرات ،بايد براي طبخ برنج سراغ ديگ صنعتي برنج برويد.اين وسيله ميتواند به راحتي حجم بالايي از برنج هاي را پخته و آماده سرو كردن بكند.همچنين با اينكه حجم بالايي را آماده سازي ميكند اما از كيفيت برنج نمي كاهد.

راه اندازي تالار پذيرايي

تالارهاي پذيرايي به منظور گرفتن انواع ميهماني ها و مجالس ديگر مورد توجه است بنابراين راه اندازي تالار پذيرايي شغلي است كه امروزه بسياري از افراد آن را براي خود انتخاب ميكنند.با اين كه افراد زيادي به اين شغل مشغول اند اما اين كار،متقاضيان خود را از دست نداده و كماكان مورد توجه است .اما به ياد داشته باشيد كه شرط اصلي براي موفقيت در اين كار حرفه اي بودن است اگر ميخواهيد خوب پيش برويد بايد عوامل مختلفي كه در كار شما اثر ميگذارد را رعايت كنيد.

پوست كن سيب زميني

سيب زميني در هر حالتي چه سرخ كرده و چه پخته محبوب است و در بسياري از غذاها وجود دارد.اما مشكل كار و سختي آن كندن پوست سيب زميني است كه وقت زيادي را تلف ميكند.پوست كن سيب زميني اين كار دشوار را آسان نموده و با ظرافت اين كار را انجام ميدهد.

اجاق برقي

اجاق برقي امروزه در بسياري از خانه ها و رستوران ها وجود دارد هم چنين توانايي طبخ غذا در اندازه زياد را نيز دارد هم چنين در انواع مختلف كه از نظر اندازه و تعداد شعله ها با يكديگر فرق ميكنند وجود دارد .

 

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۵:۳۹ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :