راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

انواع خمير گير صنعتي

نان و شيريني و بسياري از خوراك هاي ايراني و فرنگي براي طبخ شدن نياز به آماده كردن خمير دارد. خميرها انواع مختلفي دارند كه اين تفاوت به علت كم و يا زياد شدن برخي از موارد در آن است .

تهيه خمير در تمامي شيريني فروشي ها و در بسياري از رستوران ها رايج است.

خمير گير 15 كيلويي

خمير گير 15 كيلويي براي آماده سازي انواع خميرها در خانه ميتواند مناسب باشد زيرا حجم آن به نسبت ديگر محصولات كمتر است.

هم چنين اگر شما يك شيريني فروشي كوچك و يا يك رستوران تازه تاسيس داريد اين محصول براي شما مناسب خواهد بود. همان طور كه از نام اين دستگاه پيدا است به علت حجم كمي كه دارد فضاي كمتري را نيز اشغال خواهد كرد.

خمير گير 30 كيلويي

در بسياري از رستوران هاي فست فودي خصوصا رستوران هايي كه انواع  پيتزاها در منوي آن ها وجود دارد ، تهيه يك خمير گير با ظرفيت مناسب حائز اهميت است.

تهيه يك خمير نرم و لطيف پيتزا ميتواند تاثير بسيار زيادي در طعم غذا داشته باشد .در رستوران هايي كه كيفيت غذا برايشان مهم است ، نان ساندويچ ها و برگر ها را نيز خودشان طبخ ميكنند .براي آماده سازي تمامي اين موارد شما نيازمند يك خمير گير 30 كيلويي مي باشيد .

خمير گير 20 كيلويي

برخي از شيريني ها هستند كه بايد هميشه به صورت تازه خورده شود بنابراين تهيه آن ها در حجم بالا يك چالش محسوب مي شود زيرا اگر تمامي آن فروش نرود شما با ضرر مواجه مي شويد.

خمير گير 20 كيلويي براي تهيه خمير با حجم كم بسيار مناسب بوده و شما ميتوانيد هر بار خمير تازه تهيه كنيد.

خمير گير 120 كيلويي

نانوايي ها جز آن دسته از مكان هايي هستند كه نياز دارند حجم بالايي از خمير نان را به صورت يكجا تهيه كنند . پس به يك خمير گير با حجم بالا نيازمند هستند. خمير گير 120 كيلويي با ظرفيت بالايي كه دارد ، به شما اين امكان را ميدهد كه در حجم بالا خميرهاي مختلف مانند نان و شيريني را تهيه كنيد .

خمير گير 60 كيلويي

خمير گير 60كيلويي به نسبت ديگر ظرفيت هاي خمير گير ها يك حد متوسطي دارد . تنواع در انواع ظرفيت ها اين امكان را به خريدار ميدهد كه حق انتخاب داشته باشد . هم چنين نزديك بودن اين ظرفيت ها به هم و اندك اختلاف ميان آن ها كار را بسيار آسان تر كرده . شما ميتوانيد با يك انتخاب هوشمندانه نياز خود را در اين زمينه بر طرف كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۰۲ توسط:آوا اميني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :