راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

انواع فر

فر ساندويچ سه كاره با هود

فر سه كاره استيل يكي ديگر از توليدات ابتكار استيل است كه تمامي بدنه و طبقات آن با ورق استيل ضخيم ساخته مي شود. استفاده از ورق استيل باكيفيت موجب مي شود كه عوامل محيطي مختلف همچون رطوبت و حرارت زياد فر موجب پوسيدگي بدنه دستگاه نشود. ضمن اينكه از جمله خصوصيات ورق استيل ضد زنگ اين است كه شستشو و نظافت آن به آساني انجام مي شود.

با استفاده از سنگ گريل روغني، بن ماري استيل ½ و شعله ۲۰*۲۰ سانتي متري موجود در اين دستگاه طبخ و پخت و پز غذاها به آساني انجام مي شود و تقريبا تمامي غذاهاي موجود در منو با اين تجهيزات آماده مي شوند.

سه طرف اين دستگاه با شيشه سكوريت پوشيده شده است اما در سقف آن هود استيل وجود دارد. بنابراين بخار و دود در هنگام پخت مواد غذايي در داخل اتاقك فر جمع نمي شود.

فر دمكن برنج ۱٫۵ متري

در داخل اين فر انواع ديگ با قطر ۱٫۵ متر جاي داده مي شود، نماي فر دمكن برنج از جنس ورق استيل ۴۳۰ روكش دار مي باشد كه به درخواست مشتري مي توان فر را با ورق استيل ۳۰۴ نگير توليد كرد.

نماي داخلي دستگاه از جنس ورق گالوانيزه بوده و علت استفاده از اين ورق مقاومت بالاي آن در برابر حرارت و گرما مي باشد. در زير اين فر يك عدد شعله بزرگ چدني قرار گرفته است كه با دارا بودن يك شمعك به راحتي روشن مي شود و نيازي به استفاده از فندك يا كبريت براي هر بار روشن كردن شعله نمي باشد، بر روي شعله ي اين فر يك پايه ي فلزي با كلاف آهن قرار گرفته است كه به فاصله ي ۳ تا ۴ سانتي متر و به شكل پايه دار مي باشد، حرارت شعله با پخش شدن بر روي اين پايه به ديگ رسيده و باعث مي شود برنج با كيفيت بالا و به راحتي پخته شود.

اين فر دمكن برنج داراي ۲ درب به صورت لولايي مي باشد كه با دستگيره هاي چپقي كه بر روي درب نصب است امكان باز و بست آسان را فراهم مي آورد. ارتفاع دهنه ي فر دمكن ۸۹ سانتي متر مي باشد و به راحتي مي توان ديگ را داخل و يا از آن خارج كرد، اين اندازه به درخواست مشتريان قابل تغيير مي باشد.

كلاف اين دستگاه از جنس آهن ضخيم بوده و با رنگ كوره اي الكترواستاتيك نقره اي پوشيده مي شود همين امر باعث ايجاد مقاومت در برابر پوسيدگي و خوردگي خواهد شد، در جلوي دستگاه نيز ۱ عدد شير گاز صنعتي خروسكي قرار گرفته است كه مي توان به كمك آن حرارت شعله را تنظيم كرد.

فر ساندويچي چهار كاره بدون هود

اين فر ساندويچي با طول ۱۷۰، عرض ۷۶ و ارتفاع ۹۰ سانتي متر توسط گروه توليدي ابتكار استيل ساخته مي شود، كه البته به دليل وجود ۴ عدد كفشك مشكي رنگ در پايه هاي آن مي توان ارتفاع دستگاه را ۲ تا ۵ سانتي متر تغيير داد.

با كمك اين فر ساندويچي چهار كاره شما قادر به ارائه ي انواع استيك و فيله ذغالي، سوسيس بندري، فلافل، سيب زميني سرخ شده و انواع برگرها به مشتريان خود خواهيد بود، فر ساندويچي از ۴ عدد رويه چدني طرح awp در كنار يكديگر تشكيل شده است كه ابعاد هر كدام از اين چدني ها ۱۵ در ۴۵ سانتي متر مي باشد به طوري كه با قرار گيري اين ۴ صفحه چدني گريل در كنار يكديگر طول آن به ۶۰ سانتي متر خواهد رسيد، در زير اين ۴ عدد گريل طرح awp دو عدد شعله قرار دارد كه با ريختن ذغال صنعتي بر روي چدن هاي قرار گرفته در زير صفحه ي اصلي حرارت به گريل رسيده و مي توان انواع فيله و استيك را بر روي آن به صورت گريل ذغالي طبخ كرد.

علاوه بر اين در كنار اين صفحه يك عدد رويه چدني گريل روغني نيز قرار گرفته است كه طولي برابر با ۷۰ و عرض ۴۵ سانتي متر دارد بر روي اين صفحه ي روغني نيز مي توان انواع برگرها و سوسيس بندري را آماده كرد، در زير اين چدن نيز يك عدد شعله قرار گرفته است كه به دليل دارا بودن شمعك، براي هر بار استفاده، آشپز نيازي به روشن كردن مجدد شعله با كبريت نخواهد داشت.

ديگر امكانات

از ديگر امكانات فر ساندويچي چهار كاره مي توان به وجود يك عدد سرخ كن اشاره كرد كه براي سرخ كردن انواع مواد غذايي از جمله فلافل و سيب زميني استفاده مي شود اين سرخ كن به صورت پايه دار طراحي شده است كه بتوان توري سرخ كن را بر روي آن پايه قرار داد تا روغن غذا خارج شود لازم به ذكر است توري سرخ كن به درخواست مشتري بر روي فر ساندويچي قابل ارائه مي باشد.

از ديگر امكانات و مزاياي اين فر ساندويچي وجود يك شعله با رويه ي چدني ۲۰*۲۰ مي باشد از اين شعله مي توان براي گرم كردن و سرخ كردن انواع مواد غذايي استفاده كرد.

رويه ي اين فر ساندويچي از جنس استيل بوده و كلاف آن از جنس قوطي پروفيل آهن ۴۰*۴۰ مي باشد كه به درخواست مشتري قابل تغيير به قوطي هاي كلاف استيل ۴۰*۴۰ نيز مي باشد، استفاده از اين كلاف ها استحكام و دوام اين فر بالا خواهد برد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۴:۱۲ توسط:آوا اميني موضوع:

افتتاح رستوران كبابي

تجهيزات سرو غذا

براي خريد تجهيزات سرو غذا موارد بسيار زيادي وجود دارد كه بايد به آن توجه كنيد اما از جمله مهمترين آنها ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

تجهيزاتي متناسب با غذاهاي سرو شده تهيه شود.

تجهيزاتي باكيفيت و البته با قيمت مناسب خريداري شود.

استفاده از ظروف استيل علاوه بر كيفيت خوب آن ميتواند غذا را در مدت زمان طولاني تري گرم نگه دارد.

در حين خريد محصول، محيط غذاخوري را در نظر داشته باشيد.

دستگاه كباب زن برقي

اين دستگاه به شما كمك مي كند تا در دورهمي هاي خود بتوانيد همانند آشپزان حرفه اي گوشت را به سيخ كشيده و آماده ي پخت كنيد، دستگاه كباب زن برقي از آلومينيوم با كيفيت ساخته شده است اين دستگاه با ارتفاع ۳۸ و عرض ۱۵ سانتي متر و در رنگ هاي مختلف قرمز، سفيد و مشكي قابل توليد مي باشد، با توجه به سرعت آشپز مي توان در مدت زمان اندكي تعداد بالايي گوشت را به سيخ كشيد.

اين دستگاه وزن بسيار كمي دارد و كار با آن بسيار ساده مي باشد، المنت موجود در اين وسيله به شما كمك مي كند كه گوشت در داخل دستگاه نرم شده و راحت تر به سيخ بچسبد، براي كار با اين وسيله كافي است دستگاه را به برق متصل كرده تا قالب گير كباب داغ شود بعد از آن با قرار دادن گوشت و سيخ كباب توسط پدال تعبيه شده بر روي دستگاه و با وارد كردن فشار بر روي پدال مي توانيد گوشت را سيخ بزنيد.

نكته ي قابل توجه در توليد اين دستگاه وجود هاشورهايي است كه توسط اين دستگاه بر روي كباب ايجاد شده و به كمك آن مي توان كباب كوبيده ي سنتي درست كرد.

دستگاه سيخ گير كباب آبي

اين دستگاه كاربردي از جنس آلومينيوم ريخته گري شده ساخته شده است و به دليل ابعاد مناسب مي توان به آساني آن را حمل كرد، از اين وسيله در منازل، باغ، ويلا و كبابي ها استفاده مي شود در زير دستگاه سيخ گير كباب آبي قسمتي با عنوان مخزن طراحي شده است كه با ريختن آب گرم يا ولرم در داخل آن مي توان شرايطي را ايجاد كرد كه گوشت كباب ساده تر به سيخ بچسبد.

گوشت توسط سوراخ موجود بر روي دستگاه به داخل ريخته شده و سپس توسط پدال و به صورت دستي با وارد كردن فشار، گوشت به سيخي كه از قبل در داخل دستگاه كباب زن قرار گرفته است مي چسبد.

در درون اين دستگاه و قسمت بالاي آن حفره اي وجود دارد كه از آن بخش مي توان آب گرم يا ولرم را در زير دستگاه و داخل مخزن ريخت علاوه بر اين وجود يك قلاف مشكي رنگ در دستگاه كباب زن آبي به شما كمك مي كند كه با فشردن آن مانع از بيرون ريختن آب شويد.

توليد اين دستگاه در رنگ هاي مختلف قرمز، سفيد صدفي، صورتي و مشكي صورت مي گيرد و مشتريان مي توانند با توجه به سليقه ي خود رنگ دلخواه را خريداري كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۰۴ توسط:آوا اميني موضوع:

تاسيس رستوران سلف سرويس

تجهيزات سلف سرويس

تجهيزات سلف سرويس هم مي تواند در خدمات ارائه غذا و هم در ساير خدمات حضور پيدا كند. اما آنچه كه ما به دنبال توضيح آن هستيم راه اندازي يك خط رستوران سلف سرويس است. رستوران هاي سلف سرويس بسياري از منو خود را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا مشتري غذا يا غذاهاي مورد نظر خود را با آپشن ها و دورچين و ساير مخلفات مورد نظر خودش به ترتيب و سليقه دلخواه خود انتخاب كند. در اين فرآيند مشتري مي تواند چندين نوع غذا را به ميزان مورد نظر انتخاب كند و محدوديتي معمولا براي او در نظر گرفته نمي شود و تنها دغدغه مشتري در رستوران هاي منو باز سلف سرويسي پرداخت هزينه است.

طبيعي است كه در چنين رستوران هايي نوع تجهيزات سرو غذا بسيار متفاوت تر از ساير رستوران ها و مراكز توزيع و ارائه غذا است.

ميز كار پلي اتيلن ۱ متري

اين ميز كار با ابعادي به طول ۱۰۰، عرض ۶۵ و ارتفاع ۸۵ سانتي متر طراحي و توليد مي شود، همان طور كه از نام اين ميز مشخص است براي رويه ي آن از پلي اتيلن استفاده شده است اين امر علاوه بر استحكام بالا سبب مي شود براي مراكزي كه بهداشت در آن ها مهم است مورد استفاده قرار بگيرد، استفاده از رويه ي پلي اتيلن همچنين سبب سهولت در نظافت ميز خواهد شد.

در ساخت كلاف هاي اين ميز از قوطي هاي استيل ۴۰*۴۰ استفاده شده است كه مقاومت و دوام ميز را افزايش مي دهد، علاوه بر اين، ميزكار پلي اتيلن ۱ متري به نحوي طراحي شده است كه شخص بتواند لوازم و تجهيزات مورد نياز خود را در نزديك ترين فاصله به خود قرار دهد براي همين اين ميز كار به صورت چند طبقه ساخته مي شود و فرد مي تواند لوازم خود را در طبقه ي دوم اين ميز كه رويه ي آن از جنس ورق استيل روكش دار مي باشد قرار دهد.

نكته ي مهم در ساخت اين ميز كار ۱ متري ضخامت رويه ي ميز مي باشد كه با توجه به نظر و سليقه ي مشتريان قابل تغيير خواهد بود، شما مي توانيد در صورت تمايل ضخامت رويه ي پلي اتيلن ميز كار را ۳ ، ۴ يا ۵ سانتي متر انتخاب كنيد.

در طبقه ي پايين اين ميز از پروفيل هاي ۲۰*۲۰ استفاده شده است كه با فاصله از يكديگر قرار گرفته اند استفاده از اين پروفيل ها به شما كمك مي كند تا ظروف شسته شده را براي خشك شدن در اين بخش قرار دهيد علاوه بر اين مي توانيد به راحتي ميز را شست و شو دهيد.

ترولي حمل ديگ

اين محصول با عرض ۸۰ سانتي متر و طول ۱ متر توليد شده و قابليت جابه جايي انواع قابلمه و ديگ هاي سنگين، كيسه هاي برنج و حبوبات را از بخش هاي مختلف آشپزخانه دارا مي باشد، در ساخت و توليد گاري حمل ديگ از كلاف هاي سنگين آهن ۴۰*۴۰ استفاده شده است كه با قرارگيري بر روي ۴ چرخ جابه جايي را آسان خواهد كرد.

گاري حمل ديگ توسط پروفيل هاي ۴۰*۴۰ و دستگيره اي از جنس استيل ساخته شده است كه به مشتري اين امكان را مي دهد تا بتواند به راحتي تجهيزات مختلف را با ترولي جابه جا كند.

به دليل اين كه اين محصول بتواند وزن بالا را تحمل كرده و استقامت زيادي داشته باشد رويه ي آن از جنس آلومينيوم با ضخامت بالا ساخته شده است كه بر روي كلاف هاي سنگين آهن قرار مي گيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۳۱ توسط:آوا اميني موضوع: