راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

خريد كدام آبسردكن بهتر است؟

از جمله نكات مهمي كه لازم است براي خريد سيخ شور صنعتي به آنها توجه كنيد عبارت است از:

چرا دستگاه سيخ شور بخرم؟ 

 كيفيت دستگاهحتما نسبت به جنس قطعات داخلي و بدنه ي دستگاه پرس و جو كرده و محصولي باكيفيت و مرغوب را خريداري نماييد.

 ظرفيت دستگاهتوجه كنيد دستگاهي كه خريداري مي كنيد توانايي شستشوي چند سيخ كباب را دارد.

 اتومات يا دستي بودن سيخ شورهمانطور كه اشاره كرديم اين دستگاه در مدل هاي مختلفي توليد و عرضه مي شود پس حتما بايد در زمان خريد به اين نكته توجه داشته باشيد.

 ايمني دستگاههمانطور كه مي دانيد اين دستگاه به صورت همزمان با برق و آب كار مي كند و اگر دستگاه خريداري شده ايمني بالايي نداشته باشد امكان دارد استفاده از دستگاه خطر آفرين شود.

 مصرف انرژياز ديگر فاكتورهاي مهم موقع خريد دستگاه سيخ شور صنعتي مصرف انرژي است توجه داشته باشيد بايد دستگاهي را خريداري نماييد كه مصرف انرژي بهينه اي داشته باشد.

راهنماي خريد ساندويچ ساز صنعتي

اگر قصد خريد ساندويچ ساز صنعتي را داريد و مي خواهيد بهترين ساندويچ ساز را خريداري نماييد بهتر است نكات زير را بدانيد:

صفحه ساندويچ سازها

ساندويچ سازهاي صنعتي بر اساس نوع صفحه به انواع مختلف پنيني، وافل ساز و اسنك ساز تقسيم مي شوند و همه ي اين دستگاه ها بايد صفحه اي كاملا مقاوم از جنس مرغوب و نچسب داشته باشند تا مواد غذايي به آن ها نچسبد.

معمولا اين صفحات به صورت متحرك تعبيه مي شوند و شما مي توانيد بعد از پايان روز كاري صفحه را خارج و بعد از شستن در جاي خود قرار دهيد؛ توجه داشته باشيد كه هر يك از اين دستگاه ها براي آماده سازي غذايي خاص استفاده مي شوند با اسنك ساز مي توانيد اسنك هاي خوشمزه و با وافل ساز هم نان دسر خوشمزه اي به نام وافل را آماده كنيد.

عايق بودن ساندويچ ميكر

از ديگر نكات مهم براي خريد دستگاه ساندويچ ساز كه لازم است بدانيد عايق بندي مناسب دستگاه است، ساندويچ ميكر بايد به نوعي طراحي شود كه اتلاف حرارت و انرژي در آن به صفر برسد.

علاوه بر اين دستگيره ي دستگاه بايد به نوعي ساخته شود كه بر اثر حرارت بالا داغ نشده و شما بتوانيد به راحتي آن را باز و بسته نماييد.

راهنماي خريد كانتر سرد

از جمله مهمترين مزاياي كانترهاي سرد ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

  •  كاملا مقاوم
  •  مقرون به صرفه
  •  راه اندازي ساده
  •  شستشوي آسان
  •  ضد زنگ و فرسودگي
  •  مصرف مناسب انرژي
  •  حفظ مواد غذايي با كيفيت و طعم
  •  جلوگيري از خراب شدن و پلاسيدگي مواد غذايي

 

راهنماي خريد سينك صنعتي

خوشبختانه امروزه سينك هاي صنعتي در ابعاد و مدل هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند و شما مي توانيد به راحتي مدلي مطابق با آشپزخانه ي خود را انتخاب كنيد اما آنچه مهم است خريد بهترين سينك ظرفشويي در بين مدل هاي مختلف بوده كه اين موضوع نياز به دانستن نكاتي مهم براي خريد سينك دارد و ما در ادامه اين نكات را براي شما آورده ايم.

خريد كدام آبسردكن اشتباه است؟

همانطور كه مي دانيد آبسردكن هاي صنعتي در ابعاد و ظرفيت هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند تعداد شيرهاي آبسردكن نيز متفاوت است و شما بايد با توجه به محيطي كه قصد استفاده از آبسردكن را داريد نسبت به خريد آن اقدام كنيد؛ قطعا محيط هاي پر رفت و آمدي مانند كارگاه ها يا مدارس نياز به آبسردكني با تعداد شير و ظرفيت بالا دارند. البته بايد بدانيد قيمت انواع آبسردكن ها با توجه به تعداد شيرها متفاوت است و هر چه تعداد شيرها بيش تر باشد قيمت دستگاه نيز بالاتر خواهد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۳:۳۰ توسط:آوا اميني موضوع:

راهنماي خريد چرخ گوشت صنعتي

همبرگر زن هاي توليد شده توسط مجموعه ي ابتكار استيل در 2 مدل دستي و برقي توليد و عرضه مي شوند و ما در ادامه به معرفي نكات مهم براي خريد انواع همبرگر زن دستي مي پردازيم، همانطور كه مي دانيد از انواع دستي براي مصارف خانگي و نيمه صنعتي و از مدل هاي برقي در مصارف صنعتي استفاده مي شود.

خريد همبرگر زن دستي

  1. جنس بدنه

جنس بدنه ي همبرگر زن دستي از جمله مهمترين نكاتي است كه بايد به آن توجه داشته باشيد، در واقع آن دسته از همبرگرزن هايي كه از جنس استيل آبكاري يا رنگ كوره اي الكترواستاتيك هستند بهترين متريال براي همبرگر زن هاي دستي مي باشند؛ چرا كه علاوه بر مقاومت بالا در برابر زنگ زدگي و پوسيدگي، طول عمر بالايي داشته و مورد تاييد وزارت بهداشت نيز مي باشند. لازم است بدانيد همبرگر زن هاي دستي در مدل هاي پلاستيكي، فلزي و استيل توليد و عرضه مي شوند.

  1. جنس دسته

جنس دسته نيز از ديگر نكاتي است كه بسياري از افراد به آن بي توجه هستند در واقع همبرگر زن هاي دستي داراي يك محفظه و سري مجزا هستند كه بر روي سري دستگاه يك اهرم يا دسته از جنس هاي مختلف فلز، چوب و پلاستيك تعبيه شده است و بايد در زمان خريد توجه داشته باشيد كه مدل مقاوم و مستحكم آن را انتخاب نماييد.

بهترين تجهيزات انواع مرغ سوخاري

يكي از بهترين تجهيزات براي آماده كردن سوخاري هاي خوشمزه سرخ كن صنعتي است، شما مي توانيد با اين دستگاه حجم زيادي از خوراكي ها را به يك باره در روغن فراوان غوطه ور كنيد و اين امر باعث پخت يكنواخت و تردي غذاها مي شود؛ بعد از سرخ شدن، توري سرخ كن صنعتي را در جاي مخصوص كه در دستگاه تعبيه شده قرار داده تا روغن آن حسابي خارج شود.

راهنماي خريد اجاق گاز صنعتي

اجاق گازهاي صنعتي وزن بيش تري داشته و ابعاد آن نيز در مقايسه با مدل هاي خانگي بزرگتر بوده و از طرف ديگر استحكام و دوام بسيار بالايي دارد. در مقابل مدل هاي خانگي ظاهري بسيار زيباتر داشته و تعداد شعله هاي آن كمتر است.

  •  انواع اجاق گاز صنعتي
  •  اجاق گازهاي صنعتي ابتكار استيل در مدل هاي زير توليد و عرضه مي شود:
  •  اجاق گاز روميزي
  •  اجاق گاز پلكاني
  •  اجاق گاز چند كاره (اجاق گاز چند منظوره)
  •  اجاق گاز فردار 

 

راهنماي تعمير آبسرد كن هاي صنعتي

در ادامه به خرابي هاي متداول آب سرد كن هاي صنعتي و بعد نحوه تعمير آبسردكن پرداخته ايم.

  •  مزه ي بد آب
  •  فشار كم يا زياد آب
  •  انسداد فيلترهاي تصفيه آب
  •  عدم توليد آب خنك و گوارا
  •  نشتي آب از دستگاه

خريد بهترين چرخ گوشت قصابي

همانطور كه مي دانيد چرخ گوشت هاي صنعتي به دليل اينكه بايد روزانه حجم زيادي از گوشت را چرخ و آماده كنند قدرت بالاتري هم دارند و اصلا با مدل هاي خانگي قابل مقايسه نيستند از جمله نكات مهمي كه لازم است در زمان خريد چرخ گوشت قصابي به آن ها توجه داشته باشيد عبارت است از:

  •  چرخ گوشت قصابي را با توجه به حجم كاري خود خريداري نماييد.
  •  از مجموعه اي خريد كنيد كه گارانتي و خدمات پس از فروش داشته باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۸:۲۴ توسط:آوا اميني موضوع:

باربيكيو و انواع آن

همانطور كه اشاره كرديم اين دو دستگاه شبيه به يكديگر هستند و شما مي توانيد بر روي انواع منقل آپارتماني و باربيكيوي خانگي كباب هايي خوشمزه آماده كنيد، در واقع مهمترين تفاوت اين دو دستگاه وجود توري گريل در باربيكيو است كه ميتوانيد با كمك آن گوشت و ديگر مواد خوراكي را گريل كنيد از طرف ديگر حرارت در زمان گريل با باربيكيو به صورت غيرمستقيم به مواد غذايي رسيده و براي همين پخت طولاني تر مي شود.

اما مواد خوراكي كه مي تواند شامل گوشت، مرغ، ماهي و… باشد در زمان پخت با منقل فاصله ي زيادي با آتش نداشته و براي همين غذاها به سرعت آماده مي شوند و اين اصلي ترين تفاوت منقل و باربيكيو است. 

راه اندازي برگر فروشي

برگر ذغالي هميشه طرفداران خاص خود را داشته و براي همين هم راه اندازي اين كسب و كار و افتتاح برگر فروشي مي تواند در كوتاه مدت شما را به سود برساند البته به شرطي كه برگرهايي با كيفيت آماده و به مشتريان ارائه دهيد كه اين مستلزم داشتن يك آشپز ماهر و البته تجهيزات مناسب است.

داشتن يك منوي متنوع از انواع برگر شامل برگر زغالي، چيزبرگر، ماشروم برگر، چيلي برگر، هالوپينو برگر و… هنر دست آشپز  شماست. اما به طور كلي علاوه بر داشتن يك منوي متنوع بايد مراحل مهمي براي افتتاح و راه اندازي برگر فروشي طي كنيد كه در ادامه اين مراحل را به شما معرفي كرده ايم.

نگهداري از سرخ كن صنعتي

خرابي سرخ كن هاي صنعتي مي تواند بر اثر عدم استفاده و نگهداري صحيح از دستگاه يا بي كيفيت بودن محصول باشد، براي همين ما در ادامه نكاتي را به شما معرفي خواهيم كرد كه رعايت آن ها باعث افزايش طول عمر سرخ كن صنعتي خواهد شد.

 تميز كردن سرخ كن، شما بايد هر زمان كه احساس مي كنيد سرخ كن كثيف شده براي تميز كردن آن اقدام كنيد و ما پيش تر در مقاله اي جداگانه با عنوان ” چگونه سرخ كن را تميز كنيم؟ ” در خصوص نحوه ي تميز كردن سرخ كن صنعتي اطلاعات خوبي به شما ارائه داده ايم، فراموش نكنيد كه تميز كردن و شستشوي سرخ كن صنعتي باعث افزايش طول عمر دستگاه خواهد شد.

 نكته ي مهم ديگري كه بايد افزايش طول عمر سرخ كن صنعتي و كاهش هزينه هاي اضافي به آن توجه كنيد خريد سرخ كن از فروشگاه هاي معتبر است، اگر به سراغ محصولات بي كيفيت برويد قطعا بعد از مدتي سرخ كن صنعتي خراب شده و بايد هزينه ي اضافي براي تعمير يا تعويض آن صرف كنيد؛ براي جلوگيري از بروز اين مشكل ما به شما مجموعه ي ابتكار استيل را پيشنهاد مي كنيم.

 فيلتر كردن روغن سرخ كن نيز از ديگر نكاتي است كه علاوه بر بهبود كيفيت خوراكي ها موجب افزايش طول عمر سرخ كن صنعتي مي شود، بهتر است با توجه به حجم كاري خود حتما در زمان مناسب روغن دستگاه را فيلتر كنيد، استفاده از دستگاه تصفيه روغن يا فيلترهاي مخصوص تصفيه ايده ي خوبي است.

انواع مدل باربيكيو

انواع باربيكيو با توجه به ابعاد و سوخت مصرفي در انواع مختلفي تقسيم بندي مي شوند:

  • باربيكيو باغي
  • باربيكيو سيماني
  • باربيكيو سنگي
  • باربيكيو آجري
  • باربيكيو ديواري
  • باربيكيو آپارتماني
  • باربيكيو سيار
  • باربيكيو ويلايي
  • باربيكيو ذغالي
  • باربيكيو گازي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۲:۵۷ توسط:آوا اميني موضوع: