راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

كاربرد صفحات چدني

كاركنان يك رستوران صنعتي همواره بايد با مشتريان رفتاري خوب داشته باشند و هر چيزي كه مشتريان لازم دارند را براي آن ها فراهم كنند به ياد داشته باشيد كه اخلاق كاركنان يك رستوران صنعتي و يا تالارهاي پذيرايي مي تواند در جذب مشتري تاثير گذار باشد . سعي كنيد نيازهاي مشتريان را بشناسيد و براي آن ها همه چيز را فراهم كنيد تا در مدت زماني كه در رستوران شما هستند بتوانند اوقات خوشي را سپري كنند و با هم تمايل داشته باشند كه به آشپزخانه ي شما بيايند.

صفحه چدني گريل ۳۰*۳۳

براي تهيه غذا به صورت رژيمي و بدون استفاده از روغن و يا طبخ انواع غذا با كمترين ميزان روغن ، روش گريل كردن مي تواند گزينه ي مناسبي باشد براي اينكه شما بتوانيد هر چيزي كه در نظر داريد مانند گوشت و يا سبزيجات را به اين روش طبخ كنيد نيازمند يك صفحه چدني گريل ۳۰*۳۳ كه البته اين ابزار در اندازه هاي مختلفي ساخته شده كه شما با توجه به نياز خود مي توانيد آن را تهيه كنيد. شما هر خوراكي كه در نظر داريد حتي سبزيجات را نيز مي توانيد به كمك اين وسيله گريل كنيد و از طعم و مزه آن لذت ببريد.

صفحه چدني APW

يكي از تجهيزاتي كه در تمامي رستوران هاي فست فودي مورد استفاده قرار مي گيرد صفحه چدني APW است كه به كمك اين وسيله مي توان انواع برگر ها و يا سوسيس و كالباس را گريل كرد و به كمك چاشني هاي مختلف انواع ساندويچ ها و يا حتي پيتزا را خلق كرد اين وسيله براي فر نيز قابل استفاده است اگر شما در كارتان خلاقيت داشته باشيد مي توانيد با كمك اين وسيله غذاهاي خاصي را ابداع كنيد و آن را به نام رستوران خود قرار دهيد.

ميز سالاد بار

در بسياري از هتل ها و رستوران هاي لوكس سطح شهر ميز سالاد بار به چشم مي خورد وسيله اي كه ظاهر رستوران شما را تا چندين برابر زيبا مي كند و اين امكان را به مشتريان مي دهد تا خودشان بتوانند انتخاب كنند شما در محفظه هاي مختلف اين وسيله مي توانيد انواع پيش غذاها و يا سالاد هاي مختلف را تهيه كرده و اختيار مشتريان قرار دهيد..


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۴۹ توسط:آوا اميني موضوع:

دستگاه ميوه خشك كن و اسلايسر صنعتي

بسياري از هتل ها و يا تالارهاي پذيرايي هستند كه يك آشپزخانه ي صنعتي بزرگ دارند و اين آشپزخانه ي صنعتي نيازمند يك سري نجهيزات است براي تهيه تجهيزات آشپزخانه ي صنعتي در ابتدا بايد به سراغ تهيه تجهيزات باشيد براي اين كه بتوانيد بهترين ابزارآلات را تهيه كنيد مي توانيد از افرادي كه در اين راه تجربه دارند استفاده كنيد تا بتوانيد بهترين راه و ابزارآلات را انتخاب كنيد به ياد داشته باشيد كه در اين راه هزينه كردن باعث سود شما است زيرا شما مي توانيد بهترين غذا را با بالاترين كيفيت به مشتريان خود اراده دهيد.

دستگاه اسلايسر ميوه صنعتي

قراردادن برخي از غذاها و يا دسر ها و يا حتي سالاد ها در منوي رستوران باعث مي شود كه شما را نسبت به ديگر رستوران ها منحصر به فرد كند براي مثال تهيه دسرهاي ميوه اي مي تواندگزينه ي مناسبي باشد براي خرد كردن انواع ميوه ها و يا سالاد ها شما مي توانيد از دستگاه اسلايسر ميوه صنعتي استفاده كنيد اين دستگاه بدون اين كه ميوه را له كند آن را براي شما به قطعات مساوي تقسيم مي كند هم چنين شما مي توانيد از اين وسيله براي خرد كردن انواع سبزيجات نيز استفاده كنيد.

دستگاه آب گوجه گيري تك مخزن

تهيه آب گوجه فرنگي براي استفاده در انواع غذاها و يا حتي دسر ها كاربردي است شما مي توانيد از اين خوراكي خوشمزه چاشني هاي مختلفي مانند رب نيز تهيه كنيد به منظور اين كار ابتدا بايد آب گوجه را به وسيله دستگاه آب گوجه گيري تك مخزن از ضايعات آن جدا كنيد سپس فرآيند تهيه رب را شروع كنيد اين وسيله با موتور پر قدرتي كه دارد از دوام بالايي نيز برخوردار بوده و مدت طولاني براي شما كارايي خواهد داشت.

صفحه چدني گريل ۳۰*۵۸

گريل كردن مواد غذايي يكي از نواع روش هاي تهيه انواع گوشت و يا حتي سبزيجات است اين روش پخت نياز به روغن فراوان ندارد و هم چنين طعم بسيار خوبي به غذا مي بخشد صفحه چدني گريل ۳۰*۵۸ وسيله اي است كه به اين منظور طراحي و ساخته شده اين وسيله حرارت را درون خود نگه مي دارد كه همين امر باعث شده شما بتوانيد انواع مرغ و يا برگر را به آرامي بر روي آن كباب كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۶:۵۰ توسط:آوا اميني موضوع:

خريد سيني چدني

هيچ گاه براي تهيه وسايل مربوط به آشپزخانه ي صنعتي عجله نداشته باشيد همواره در جست و جوي بهترين وسيله با بالاترين كيفيت و بهترين قيكت باشيد تا بتوانيد مدت طولاني بدون تغيير از آن استفاده كنيد اين كه وسايل يك آشپزخانه ي صنعتي با كيفيت بالا باشد به شما اين امكان را مي دهيد كه بتوانيد بهترين غذاها را تهيه كنيد و در اختيار مشتريان خود قرار دهيد.

در تهيه وسايل دكور يك رستوران نيز بايد از دقت بالا و هم چنين خلاقيت بهره مند باشيد تا بتوانيد محيطي آرام را براي مشتريان خود فراهم كنيد و آن ها را راضي نگه داريد.

سيني چدني ۳۳*۳۰

تنوع بالايي كه در ساخت سيني هاي چدني به كار رفته باعث شده كه شما با توجه به محيط آشپزخانه و يا نياز خود بتوانيد بهترين اندازه را انتخاب كنيد يكي از انواع آن ها سيني چدني ۳۳*۳۰ است كه شما مي توانيد از آن در تهيه انواع غذاها استفاده كرده و حتي آن را درون فر نيز قرار دهيد شما مي توانيد انواع مختلف سبزيجات و يا حتي گوشت هاي مزه دار شده را به راحتي طبخ كنيد.

سيني چدني ۴۰*۶۰

داشتن تنوع بالا در طراحي و ساخت تجهيزات گوناگون اين امكان را به شما مي دهد تا بتوانيد به راحتي حق انتخاب داشته باشيد سيني چدني ۴۰*۶۰ يكي ديگر از انواع سيني هاي چدني است كه شما مي توانيد به كمك آن غذا طبخ كنيد جنس چدني اين محصول باعث شده كه بتواند حرارت را در خود نگه دارد و به آرامي غذا را طبخ كند هم چنين اين وسيله براي مصارف خانگي نيز مناسب است شما مي توانيد از اين وسيله براي گريل كردن انواع مواد خوراكي استفاده كنيد.

دستگاه مرغ بريان ۶ سيخ

مرغ بريان يكي از غذاهاي سالم فست فودي ها محسوب مي شود كه براي بسياري از ورزشكاران مناسب است براي تهيه اين غذاي خوش طعم و ابته پرطرفدار شما به يك دستگاه مرغ بريان ۶ سيخ نيازمند هستيد اين وسيله كه در ظرفيت هاي گوناگوني طراحي و ساخته شده مي تواندبه آرامي مرغ مزه دار شده را طبخ كند طراحي زيباي اين وسيله ظاهر رستوران شما را به هم نمي ريزد و هم چنين اين وسيله از مقاومت بالايي نيز برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۴۲ توسط:آوا اميني موضوع:

دستگاه رب گوجه گيري

راه اندازي يك رستوران صنعتي در زندگي امروزه مي تواند شغل پردرآمدي باشد با توجه به اين كه امروزه فرصت زيادي براي آشپزي باقي نمي ماند تاسيس يك رستوران كه غذاهاي خانگي و يا حتي فست فودهاي مختلف سرو كند مي تواند حرفه ي پر درآمدي باشد . داشتن يك رستوران با منوي غذاهاي خانگي گزينه ي مناسبي است شما مي توانيد انواع غذاهاي ايراني را به سبك خانگي بپزيد بدون شك طرفداران زيادي جذب خواهيد كرد به ياد داشته باشيد يكي از رمزهاي موفقيت در حرفه ي رستوران داري با كيفيت بودن غذاها مي باشد شما بايد نهايت تلاش خود را براي حفظ كيفيت انجام دهيد.

دستگاه رب گوجه گيري لوكوموتيوي

رب گوجه فرنگي جزو آن دسته از چاشني هاي پركاربرد در تهيه بسياري از غذاها و سس ها مي باشد براي تهيه اين چاشني خوش طعم به صورت ارگانيك شما به يك دستگاه رب گوجه گيري لوكوموتيوي نياز داريد وسيله اي كه ضايعات گوجه فرنگي را به راحتي جدا مي كند و هم چنين وجود چرخ بر روي اين دستگاه فرآيند حمل و نقل را براي شما آسان تر مي كند و شما به راحتي مي توانيد مكان اين دستگاه را تغيير دهيد .

فريزر صندوقي ميز كار ۱۵۰ سانتي

ابتدايي ترين گام در هر شغلي تهيه ابزارآلات مورد نياز آن حرفه مي باشد براي مثال شما در ابتداي كار رستوران داري نيازمند تهيه يك فريزر صندوقي ميز كار ۱۵۰ سانتي هستيد تا بتوانيد به كمك آن مواد غذايي مورد نياز را نگه داري كنيد و از فاسد شدن آن ها جلوگيري كنيد اين وسيله مدت زمان طولاني براي شما كارايي دارد بنابراين شما با يك بار هزينه كردن مي توانيد از يك وسيله بسيار با كيفيت را تهيه كنيد هم چنين از اين وسيله در محيط هاي گرم نظير آشپزخانه ها و يا حتي مناطق جنوب كشور نيز مي توان به خوبي استفاده كرد.

سيني چدني ۴۵*۷۰

در بسياري از فست فودي ها شما به وجود يك سيني چدني ۴۵*۷۰ نيازمند هستيد و به كمك آن مي توانيد مواد غذايي مختلف را درون فر آماده سازي كنيد اين وسيله ي پركاربرد كه در اندازه هاي مختلف با توجه به نياز هاي مختلف تعبيه شده مي تواند نياز هر رستوران دار را بر طرف كند. كيفيت بالاي اين وسيله و قابل استفاده بودن در فر يكي از ويژگي هاي مثبت و كارآمد اين وسيله مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۱۷ توسط:آوا اميني موضوع:

انواع سيني چدني

كيفيت مناسب تجهيزات آشپزخانه ي صنعتي در اين حرفه بسيار تاثير گذار است اين كه شما از وسايل مرغوب و با كيفيت استفاده كنيد در طعم و مزه غذاي شما نيز تاثير گذار خواهد بود بنابراين به عنوان يك رستوران دار بايد هميشه به سراغ محصولاتي برود كه از نظر كيفيت و استاندارد بالا باشد حتي اگر هزينه ي اين محصولات زياد بود ، اشكالي ندارد اين شما هستيد كه از وسايل با كيفيت سود مي بريد.

سيني چدني ۳۵*۵۰

غذا انواع مختلفي دارد و براي درست كردن هر نوع غذايي يك سري از تجهيزات وجود دارد كه شما به آن نيازمند هستيد يكي از اين تجهيزات سيني چدني ۳۵*۵۰ است كه به كمك آن مي توانيد انواع و اقسام غذاها نظير استيك ها و ديگر غذاها را طبخ كنيد اين وسيله ي كارآمد درون فرهاي مختلف نيز قابل استفاده بوده بنابر اين شما مي توانيد انواع غذاها را به كمك آن طبخ كنيد.

گرمخانه سيار خودرو

بسياري از رستوران ها هستند كه سفارش بيرون بر را در راستاي كار خود قرار داده اند براي انجام اين كار ابتدا شما بايد ابزار مورد نياز براي اين كار را داشته باشيد تا بتوانيد به راحتي غذا را به نقاط مختلف شهر برسانيد تازه ماندن غذا در مسيرهاي طولاني يك چالش بزرگ است اما شما به كمك گرمخانه سيار خودرو مي توانيد اين مشكل را نيز حل كنيد اين وسيله به راحتي بر روي ماشين هاي بزرگ نصب خواهد شد و از آن مي توان براي جا به جايي غذا استفاده كرد.

سيني چدني ۴۰*۷۰

ابعاد متفاوت سيني هاي چدني اين امكان را ايجاد مي كند كه شما بتوانيد براي طبخ غذاهاي مختلف از آن استفاده كنيد سيني چدني ۴۰*۷۰ يكي ديگر از انواع سيني ها با همان كيفيت و كارايي است اما از نظر ابعاد و اندازه متفاوت است اگر شما روش هاي استفاده از اين دستگاه را ياد بگيريد اين وسيله طول عمر بالايي براي شما خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۷:۰۷ توسط:آوا اميني موضوع:

ملزومات جانبي يك آشپزخانه ي صنعتي

دكور يك رستوران صنعتي جزو آن دسته از مواردي است كه از اهميت بالايي برخوردار مي باشد و يك رستوران دار وظيفه دارد كه اين بخش از رستوران خود را به بهترين نحو ممكن آماده سازي كند تا مشتريان علاوه بر احساس آرامش و راحتي از اين محيط لذت نيز ببرند . داشتن يك تم خاص كه تا قدر زيادي به منوي رستوران هم شبيه باشد مي تواند ايده خلاقانه و مناسبي براي دكور باشد براي مثال در رستوران هاي ايراني شما مي توانيد محيط را به شكل اصيل و يا سنتي در بياوريد و يا در رستوران هاي محلي مي توانيد محيط را شبيه به همان اقوام در بياوريد به طور كلي در اين زمينه شما مي توانيد خلاقيت زيادي به خرج دهيد.

ميز پلي اتيلن ۱۵۰

وجود يك ميز كار در هر آشپزخانه اي ضروري است زيرا شما مي توانيد به كمك اين وسيله با تسلط بالا مشغول به انجام كارهاي گوناگوني نظير خرد كردن انواع سبزيجات و يا گوشت و يا ديگر كار ها شويد ميز پلي اتيلن ۱۵۰ يكي از انواع اين وسيله است كه داراي يك رويه مناسب است كه قابل شست و شو مي باشد همين امر باعث شده شما بتوانيد از آن در خرد كردن گوشت و يا مرغ نيز استفاده كنيد .

آبسردكن سه شير

در بسياري از رستوران ها و يا حتي محيط هاي كاري وجود يك آبسردكن سه شير ضروري است هم چنين شما مي توانيد اين وسيله را در مساجد نيز نصب كنيد اين دستگاه يك وسيله با كيفيت با طول عمر بالا است كه امكان انجام دادن حكاكي روي آن نيز وجود دارد از اين رو شما مي توانيد از اين وسيله براي انجام نذر و يا خيرات نيز استفاده كنيد.

سيني چدني ۴۰*۵۴

برخي از تجهيزات ممكن است در نگاه اول چندان ضروري و كارآمد به حساب نيايند اما بدون وجود آن ها نيز كار آشپزي سخت خواهد شد يكي از اين تجهيزات سيني چدني ۴۰*۵۴ كه شما مي توانيد به كمك آن انواع غذاهاي مختلف را در آشپزخانه طبخ كرده و در آن نگهداري كنيد هم چنين اين وسيله در ابعاد مختلف با توجه به نياز مختلف ساخته شده كه اين امر باعث شده در انتخاب كردن راحت تر عمل كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۷:۲۹ توسط:آوا اميني موضوع:

نكاتي براي افتتاح فست فود

دسر ها و شيريني ها همواره طرفداران فراواني داشته و به عنوان يك ميان وعده مورد استفاده قرار مي گيرد شما مي توانيد از طريق راه اندازي يك آبميوه فروشي كسب درآمد كنيد و در مغازه خود انواع بستني ها و يا نوشيدني هاي مختلف را براي مشتريان خود سرو كنيد هم چنين راه اندازي يك قنادي نيز مي تواند براي شما حرفه ي سودمندي باشد به شرط آن كه توانايي لازم براي اين كار را داشته باشيد . تهيه شيريني با كيفيت و در خوشمزه مي تواند مشتريان زيادي را به سوي خود جذب كند .

يكي ديگر از خلاقيت هايي كه شما ميتوانيد در رستوران صنعتي خود داشته باشيد اختصاص دادن  قسمتي در منوي رستوان به دسر ها و نوشيدني هاي مختلف است كه مشتريان مي توانند بعد از غذاي اصلي آن را سفارش داده و لذت ببرند.

دستگاه گردو پوست كن

گردو يك خوراكي خوشمزه و پرخاصيت است كه از آن در غذاها و يا حتي در بسياري از دسرها استفاده مي شود نمي توان اهميت وجود آن را در يك رستوران صنعتي و يا يك آبميوه فروشي در نظر نگرفت براي تهيه اين خوراكي خوشمزه شما ابتدا بايد ضايعات آن را كه شامل يك پوسته سخت است جدا كنيد براي اين شما مي توانيد يك دستگاه گردو پوست كن تهيه كنيد اين وسيله توانايي اين را دارد كه در مدت زمان كوتاه حجم بالايي از گردو را براي شما پوست بكند اين دستگاه با قدرت بالايي كه دارد با برق كار مي كند.

ظرف پيتزا آمريكايي و ايتاليايي

نمي توان محبوبيت پيتزا در رستوران هاي فست فودي در نظر نگرفت براي تهيه اين غذاي خوش طعم و البته پرطرفدار شما به ابزاري نيازمند هستيد تا بتوانيد فرآيند طبخ پيتزا را آسان تر كنيد ظرف پيتزا آمريكايي و ايتاليايي يكي از اين تجهيزات است كه شما به كمك آن مي توانيد پيتزا را به صورت قالبي تهيه كنيد اين وسيله در اندازه هاي مختلف براي تهيه پيتزا در ابعاد مختلف طراحي و ساخته شده و به دليل بالا بودن كيفيت آن شما مي توانيد مدت طولاني از آن استفاده كنيد.

سينك سه لگنه صنعتي ۱۹۰

تجهيزاتي كه مربوط به نظافت مي شود بايد همواره در هر آشپزخانه اي موجود باشد زيرا مستقيما بر سلامت مشتريان تاثير مي گذارد سينك سه لگنه صنعتي ۱۹۰ يكي از همين تجهيزات است كه شما به كمك آن مي توانيد مواد مختلفي كه در نظر داريد را بشوييد براي مثال مي توان از ظروف نام برد اين وسيله در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و به سادگي خراب نمي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۲۲ توسط:آوا اميني موضوع:

نكات راه اندازي رستوران ايراني

بسياري از تجهيزات هستند كه كار شما در يك آشپزخانه ي صنعتي راحت تر مي كند و باعث مي شود شما بتوانيد در زمان صرفه جويي كنيد تهيه اين تجهيزات براي شما ممكن است هزينه ي زيادي داشته باشد اما اگر شما هوشمندانه و با دقت بالا وسايل را تهيه كنيد مي توان طول عمر فراواني داشته باشد و براي شما ساليان درازي كارايي داشته باشد.

حرفه ي رستوران داري حرفه ي سختي است كه نياز به مهارت دارد شما براي ورود به اين شغل ابتدا بايد از خودتان بپرسيد كه تمايل داريد چه نوع غذايي ارائه دهيد زيرا اين عامل در تعيين وسايل مورد نياز شما نقش اساسي ايفا مي كند سپس به دنبال تهيه فضايي براي رستوران و يا آشپزخانه باشيد و دست آخر نيز به دنبال تهيه مواد غذايي باشيد.

دستگاه رب گيري مكعبي

رب گوجه خانگي طعمي بسيار لذيذ را به غذاي شما مي بخشد رب يكي از اصلي ترين مواد در بسياري از غذاهاي ايراني است اگر شما خود بتوانيد اين چاشني خوش طمع را مستقيما از گوجه فرنگي تهيه كنيد كار بسيار خوبي انجام داده ايد زيرا طعم رب خانگي غذا را بسيار خوش رنگ و طعم مي كند  براي اين كار داشتن يك دستگاه رب گيري مكعبي ضروري است. اين وسيله بسيار با دوام بوده و هم چنين قابليت جا به جايي را نيز دارد هم چنين اين وسيله ضايعات را نيز جدا مي كند كه اين خود به نوعي يك نكته مفيد محسوب مي شود.

دستگاه خلال كن سيب زميني صنعتي

سيب زميني سرخ كرده در بسياري از فست فودي ها نقش مهمي ايفا مي كند هم چنبن در بسياري از خورشت هاي ايراني نظير قيمه نيز وجود سيب زميني سرخ شده ضروري است براي تهيه اين خوراكي در حجم بالا شما نيازمند داشتن يك دستگاه خلال كن سيب زميني صنعتي هستيد زيرا اين وسيله مي تواند به آساني در مدت زمان كمي حجم زيادي از سيب زميني را به صورت يكنواخت براي شما خلال كند هم چنين شما مي توانيد ديگر سبزيجات را نيز به كمك اين دستگاه خلال كنيد.

فر ويتريني ايستاده ۸ طبقه

نگه داري پيش غذاهاي كوچكي نظير پيراشكي ها و يا انواع مختلف اسنك مي تواند يك دغدغه محسوب شود براي اين كار شما مي توانيد يك فر ويتريني ايستاده ۸ طبقه تهيه كنيد اين وسيله خوراكي مورد نظر شما را گرم و تازه نگه ميدارد . اين دستگاه در ظرفيت هاي مختلف براي نياز هاي مختلف تهيه شده و شما مي توانيد از آن با توجه به نيازتان بهره مند شويد چرخ هايي كه بر اين دستگاه تعبيه شده فرآيند حمل و نقل را آسان تر مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۲۶ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات راه اندازي كته كبابي

غذاهاي ايراني از طعم بسيار لذيذي برخوردار هستند اگر شما در طبخ آن حرفه اي باشيد لذيذ بودن غذا چندين برابر مي شود محبوبيت غذاهاي ايراني مي تواند به شما در راه اندازي يك رستوران صنعتي كمك كند . اگر بتوانيد در كار خود خلاقيت داشته باشيد و بتوانيد به صورت هوشمندانه تجهيزات مورد نياز را تهيه كنيد قطعا در اين حرفه موفق خواهيد بود . مشاغلي كه به غذا مربوط مي شود منحصر به رستوران داري نيست شما مي توانيد يك تالار پذيرايي داشته باشيد و در آن انواع غذاها را سرو كنيد.

 قفسه استيل ۴ طبقه

وجود برخي از تجهيزات در آشپزخانه ي صنعتي به نظم و سامان بخشيدن كمك مي كند و باعث مي شود كه فضاي آشپزخانه ي شما بزرگ تر باشد قفسه استيل ۴ طبقه يكي از تجهيزاتي است كه به كمك آن مي توانيد محيط آشپزخانه ي خود را مديريت كنيد و وسايلي نظير ظروف و يا حتي مواد اوليه كه ممكن است بر سر راه قرار بگيرد را روي آن جاي دهيد هم چنين اين وسيله از مواد غذايي شما در برابر حشرات نيز محافظت مي كند و با دوامي بالايي كه دارد ساليان طولاني براي شما كاركرد خواهد داشت.

وان چلو صاف كني

برنج در بسياري از غذاهاي ايراني نقش اساسي ايفا مي كند براي تهيه برنج در حجم بالا شما نيازمند ابزار مناسبي هستيد تا بتوانيد از عهده ي اين كار بربياييد يكي از اين تجهيزات وان چلو صاف كني است كه به كمك اين وسيله كارآمد شما مي توانيد برنج را آبكش كرده و آماده پخت كنيد هم چنين شما مي توانيد از اين ابزار به منظور خيس كردن برنج نيز استفاده كنيد و به راحتي حجم بالايي از برنج را مديريت كنيد .

كباب پز گازي ۱۰۰ دهنه ۴۵

كباب ها انواع گوناگوني دارند و در سفره هاي ايراني جزو غذاهاي محبوب هميشه نقش مهمي ايفا مي كنند . تهيه كباب در حجم بالا بدون داشتن تجهيزات مورد نياز مي تواند امر سخت و امكان ناپذيري باشد شما با داشتن تجهيزاتي نظير كباب پز گازي ۱۰۰ دهنه ۴۵ مي توانيد فرآيند طبخ كباب را به راحتي انجام دهيد شما مي توانيد هر نوع كبابي كه در نظر داريد را بر روي اين دستگاه كار آمد تهيه كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۱۷ توسط:آوا اميني موضوع:

نصب هود آشپزخانه ي صنعتي

حرفه اي بودن در هر شغلي لذت بخش است زيرا اعتماد به نفس شما را بالا مي بر و باعث مي شود كه شما به  بهترين نحو ممكن كار خود را ارائه دهيد حرفه اي بودن در شغل رستوران داري بسيار پر اهميت تر است زيرا شما با مشتريان متفاوت با سلايق و هم چنين ميزان سخت گيري مختلفي در ارتباط هستيد كه راضي كردن تمامي اين افراد يك كار سخت محسوب مي شود . تنها تجربه ي شخصي نيست كه شما در كار حرفه اي مي كند گاهي داشتن ابزارآلات و تجهيزات مناسب در كار به شما كمك مي كند تا زمان را مديريت كنيد و كار خود را به بهترين شكل ممكن ارائه دهيد.

دستگاه رب گوجه گيري استوانه اي

رب گوجه فرنگي يكي از چاشني هاي خوش طعم و هم چنين خوش رنگ در غذاهاي ايراني است براي تهيه رب گوجه فرنگي شما نيازمند دستگاه رب گوجه گيري استوانه اي هستيد وسيله اي كه مجهز به يك موتور قدرت مند است و اين وسيله با طراحي خاصي كه دارد مي تواند در مدت زمان كوتاهي براي شما رب گوجه فرنگي خوش طعم تهيه كنيد و از آن در غذا استفاده كنيد.

هود فست فود ۲ متري

داشتن يك هود در آشپزخانه ي صنعتي براي خارج كردن بوي غذا ضروري است زيرا مستقيما بر روي بهداشت آشپزخانه ي صنعتي تاثير مي گذارد اين وسيله چربي هاي معلق شده در محيط آشپزخانه را نيز ميگيرد بنابراين به راحتي مي توانيد آن را تميز كنيد . اين وسيله قابليت نصب جراغ را نيز بر روي خود دارد.

دستگاه آبليمو گيري پرسي

آبليمو  يك چاشني بسيار خوشمزه و البته پر خاصيت است كه علاوه بر استفاده در غذاها مي توان از آن در تهيه بسياري از سس ها استفاده كرد

براي تهيه اين چاشني خوشمزه و البته پر خاصيت در حجم بالا شما بايد يك دستگاه آبليمو گيري پرسي تهيه كنيد تا به كمك آن بتوانيد حجم بالايي از ليمو را به راحتي آبگيري كنيد اين وسيله توليد صدا نمي كند بنابراين شما مي توانيد با خيال آسوده در محيط هاي كوچك نيز از آن استفاده كنيد و هم چنين با طراحي منحصر به فردي كه دارد در مدت زمان كوتاهي مي تواند تعداد زيادي از ليمو ها را آبگيري كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۰۰ توسط:آوا اميني موضوع: