راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

ابزارآلات آشپزخانه ي حرفه اي

در مشاغل رستوران داري علاوه بر حرفه اي بودن و سابقه ي آشپز عواملي ديگري نيز وجود دارد كه در كيفيت و طعم غذا تاثير گذار است.از اين عامل ميتوان وسايل كمكي در آشپزخانه را نام برد.در هر نوع از رستوران ها يا تهيه غذاها يك سري وسايل نياز است كه كيفيت و كارايي اين ابزار بر روي طعم غذاي شما تاثير ميگذارد.پس در انتخاب آن ها بايد دقيق بود.

اجاق گريل 

برگر ها در منوي رستوران ها توجه زيادي را به خود جلب مي كنند .چيزي كه اين غذا داراي اهميت است،ميزان پخت گوشت و طعم آن است كه عامل اول وابسته به يك اجاق گريل است.اجاق گريل مخصوص گريل كردن انواع گوشت ها مانند مرغ يا گوشت قرمز در سبك هاي مختلف است.اين كار روي يك صفحه فلزي انجام مي شود كه گوشت به آن نمي چسبد و شكل خود را حفظ ميكند.

راه اندازي سفره خانه سنتي

راه اندازي سفره خانه سنتي نوعي ديگر از راه اندازي انواع رستوران ها مي باشد.غذاها كه يك فرمول واحد دارند و اگر به خوبي طبخ شوند مشتريان خود را دارند.چيزي كه مهم است چيدمان يك سفره خانه سنتي است.شما ميتوانيد از همين نام كلي ايده بگيريد .براي مثال ميتوانيد موسيقي هاي زنده و اصيل ايراني را پخش كنيد و از ظروف قديمي براي سرو غذا استفاده كنيد.

دستگاه سوخاري

مرغ سوخاري يا به طور كل هر نوع گوشت سوخاري شده طعمي لذيذ و دلچسب دارد پس  اگر يك فست فود داريد آن را در منوي خود قرار دهيد .دستگاه سوخاري وسيله ي طبخ اين غذا است.اين دستگاه مرغ يا هر گوشت ديگر كه شما در نظر داريد را سوخاري يا سرخ ميكند.وآن حالت سوخاري بودن را به غذا ميدهد.

اجاق برقي

همان طور كه از نامش پيدا است اجاق برقي نوعي از اجاق ها است كه به جاي گاز با برق كار ميكند.و در شيوه ي پختن هيچ كم وكاستي از اجاق هاي گازي ندارد.اين اجاق ها در تعداد شعله هاي مختلف ساخته و روانه بازار شده است.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۷:۲۱ توسط:آوا اميني موضوع:

تاسيس يك آشپزخانه مجلل

يكي ديگر از شغل هايي كه امروزه بسياري از مردم به آن روي مي آوردند،مشاغل مربوط به غذا است. حال ميتواند مربوط به انواع دسر و كيك يا شيريني باشد يا غذاهاي محلي و اصيل ايراني يا غذاهاي ديگر كشورها.اين كار ابعاد مختلفي دارد مثلا ميتواند در ابعاد كوچك مانند يك تهيه غذا باشد يا در ابعاد بزرگ مانند بسياري از رستوران ها كه آن بسته به توانايي و امكانات هر شخص متغير است.

كباب پز 

انواع مختلفي از كباب وجود دارد كه هر يك به نوعي منحصر به فرد بوده و مشتريان خود را دارد.قرار دادن انواع كباب ها در منو ميتواند مشتريان زيادي را جذب كند.كباب پز نيز ميتواند كباب هاي زيادي را در مدت زمان نسبتا كمي آماده كند.اين كباب پزها مدل هاي مختلفي دارند از مدل خانگي گرفته تا در ابعاد بزرگتر كه در رستوران ها مورد استفاده مي باشد.

راه اندازي تهيه غذا

اين روزها وجود كاروسرشلوغي،فرصت را براي پختن يك غذاي خانگي از انسان گرفته .خوردن هر روزه غذاهاي فست فودي نيز باعث دل زدگي ميشود و تقاضا را براي يك غذاي خوشمزه ي خانگي بالا ميبرد.راه اندازي تهيه غذا براي پختن انواع غذاهاي خانگي به نسبت تاسيس يك رستوران هزينه كمتري دارد پس ميتواند شغل مناسبي باشد به شرط اينكه در آشپزي مهارت بالايي داشته باشيد.

تجهيزات كبابي

راه اندازي يك كبابي مانند هر شغل ديگري نياز به يك سري ابزارآلات دارد.تجهيزات كبابي به آن دسته از وسايلي گفته ميشود كه شما براي پختن يك كباب درجه يك و مرغوب نياز داريد براي مثال يك وسيله براي پخت كباب ها و انواع سيخ ها در اندازه هاي و جنس هاي مختلف ،وسايلي براي طبخ برنج يا حتي در صورت وجود امكانات يك تنور براي پخت نان تازه.

راه اندازي كافي شاپ

راه اندازي كافي شاپ شغلي است كه علاوه بر بالا بودن كيفيت مواد خوراكي،نيازمند يك سليقه و نوآوري نيز ميباشد.تزيينات كافي شاپ،نحوه قرار گيري وسايل و حتي نزيينات موادخوراكي نيز اهميت دارد.سعي كنيد يك منوي همه جانبه طراحي كنيد يعني متناسب با هرفصلي محصولي ارايه دهيد اما قبل از همه اينها خريدن وسايل و تجهيزات را نبايد فراموش كنيد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۳:۳۱ توسط:آوا اميني موضوع:

ابزار مورد نياز آشپزخانه

چه رستوران ها و چه تالار هاي پذيرايي به طور كلي هر جايي كه در آن غذا در حجم و اندازه ي زياد تهيه مي شود نياز به يك سري از وسايل دارند كه با يكديگر مشترك اند. براي آغاز اين سبك از مشاغل تهيه اين لوازم ضروري است .اين وسايل شامل وسايلي كه در آشپزخانه براي طبخ غذا مورد استفاده است و چه وسايلي كه براي مشتريان مورد استفاده است مانند انواع بشقاب و غيره ميشود.

دم كن برنج 

برنج يكي از مواد غذايي است كه كاربرد فراواني دارد پس اگر ميخواهيد آن را در مقياس بالا تهيه كنيد بايد يك دم كن برنج نيز داشته باشيد.اين دستگاه فضاي كمي را در بر ميگيرد و براي طبخ انواع مختلف از برنج يا هر چيز ديگري مناسب است  همچنين از اين وسيله براي نگهداري برنجي كه قبلا پخته شده هم استفاده ميشود.

راه اندازي تالار عروسي

راه اندازي تالار عروسي شغلي است كه در زماني متقاضيان خود را دارد.بايد در نظر بگيريد كه اگر ميخواهيد يك تالار پذيرايي افتتاح كنيد ،نبايد از هم صنف هاي خود غافل شويد زيرا افراد دوست دارد يك شب بياد ماندني داشته باشند وبراي همين سراغ بهترين ها ميروند .پس از هيچ عاملي در بهترين بودن خود غافل نشويد.

پاتيل استيل

انواع مختلف سوپ ها حليم وآش هاي مختلف همواره طرفداران زيادي داشته است اما يك مشكلي وجود دارد آن هم نگهداري اين سبك غذاها است اما پاتيل استيل به اين منظور طراحي شده است.اين وسيله كارايي هاي مختلفي دارد اما بيشتر براي نگهداري از انواع مختلف آش و حليم و مانند آن استفاده ميشود.براي اين پاتيل يك درپوش نيز تعبيه شده تا غذا از آلودگي ها محافظت شود.

سينك صنعتي

سينك صنعتي از جمله وسايلي است كه به بخش بهداشتي يك آشپزخانه مربوط ميشود.اين وسيله كارايي بسياري دارد واز آن براي شست و شوي تمامي چيزهاي كه در آشپزخانه وجود دارد چه مواد خوراكي و چه ظروف غذا استفاده ميشود. البته تعداد زياد لگن ها كار را راحت كرده و ميتوان هر لگن را براي كاري اختصاص داد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۵:۱۶ توسط:آوا اميني موضوع:

مراحل تاسيس فست فود

فست فودي ها امروزه خوش ميدرخشند و از هر گروه سني طرفدار جذب كرده اند.اما اگر قصد داريد يك فست فودي راه اندازي كنيد بايد بالا و پايين ها و دشواري هاي اين كار را بلد باشيد زيرا كار ساده اي نيست .كيفيت غذا،محل فست فودي شما،تزيينات غذا و حتي رفتار فروشنده در كار شما تاثير گزار است و ميتواند عامل هاي مهمي براي جذب مشتري باشد.

پاتيل سرخ كردني 

بيشتر غذاهاي فست فودي سرخ كردني هستند پس شما نيازمند يك پاتيل سرخ كردني هستيد.اين دستگاه را با مقداري زيادي از روغن پر كنيد و بارها تا زماني كه روغن شما سلامت است ميتوانيد غذا را سرخ كنيد.البته اين دستگاه در حجم و اندازه هاي مختلفي ساخته شده است و در حجم هاي پايين به طبع روغن كمتري مصرف ميكند.

راه اندازي فست فود

فست فود ها متشكل از غذاهايي لذيذ و همه پسند است كه به راحتي و در زمان كمتري آماده سرو كردن مي شود.بنابراين راه اندازي فست فود ميتواند شغل خوبي باشد البته اگر شما مهارت لازم براي طبخ چنين غذاهايي را داشته باشيد. چيزي كه در رستوران هاي فست فودي حائز اهميت است كيفيت و نظافت رستوران شما و تزيينات غذا است .همچنين شما بايد از راهي خلاقانه و تك براي تبليغ كار خود نيز بهره بگيريد.

بشقاب پيتزا

پيتزا از محبوب ترين ومعروف ترين غذاها در فست فودي ها ميباشد كه مشتريان زيادي براي خوردن آن به رستوران مي آيند . ممكن است هر كس تمايل داشته باشد در اندازه هاي مختلفي پيتزا بخورد پس براي اين كار بايد از بشقاب پيتزا استفاده كنيد كه در اندازه هاي مختلفي وجود دارد و شما ميتوانيد خمير پيتزاي خود را متناسب با آن اندازه بگيريد.

آبسردكن استيل دو شير

آبسردكن استيل دو شير در هر جايي قابل نصب ميباشد و توانايي ارايه آب بسيار خنك را در گرم ترين فصل سال نيز دارد .اين دستگاه جاي نسبتا كمي را اشغال ميكند

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۷:۰۲ توسط:آوا اميني موضوع:

ملزومات راه اندازي تالار پذيرايي

تالارهاي پذيرايي متقاضيان زيادي دارند زيرا ميتوان مراسم مهماني يا عزاداري را در آن به شيوه ي آبرومند و رسمي برگزار كرد كه البته در اين ميان آن تالار هايي متقاضي پيشتري دارند كه از نظم وتشريفات خوبي بهره مند باشند و در عين حال قيمت مناسبي نيز داشته باشند اين تشريفات تنها شامل ظاهر يك تالار نميشود مزه ي غذاها و نحوه پذيرايي نيز عامل مهمي ميباشد.

ديگ صنعتي برنج

برنج در تمامي غذاهاي مجلسي و در بيشتر غذاهاي ايراني نقش دارد.در مهماني هاي بزرگ كه در تالار هاي پذيرايي گرفته ميشود،به علت زياد بودن تعداد نفرات ،بايد براي طبخ برنج سراغ ديگ صنعتي برنج برويد.اين وسيله ميتواند به راحتي حجم بالايي از برنج هاي را پخته و آماده سرو كردن بكند.همچنين با اينكه حجم بالايي را آماده سازي ميكند اما از كيفيت برنج نمي كاهد.

راه اندازي تالار پذيرايي

تالارهاي پذيرايي به منظور گرفتن انواع ميهماني ها و مجالس ديگر مورد توجه است بنابراين راه اندازي تالار پذيرايي شغلي است كه امروزه بسياري از افراد آن را براي خود انتخاب ميكنند.با اين كه افراد زيادي به اين شغل مشغول اند اما اين كار،متقاضيان خود را از دست نداده و كماكان مورد توجه است .اما به ياد داشته باشيد كه شرط اصلي براي موفقيت در اين كار حرفه اي بودن است اگر ميخواهيد خوب پيش برويد بايد عوامل مختلفي كه در كار شما اثر ميگذارد را رعايت كنيد.

پوست كن سيب زميني

سيب زميني در هر حالتي چه سرخ كرده و چه پخته محبوب است و در بسياري از غذاها وجود دارد.اما مشكل كار و سختي آن كندن پوست سيب زميني است كه وقت زيادي را تلف ميكند.پوست كن سيب زميني اين كار دشوار را آسان نموده و با ظرافت اين كار را انجام ميدهد.

اجاق برقي

اجاق برقي امروزه در بسياري از خانه ها و رستوران ها وجود دارد هم چنين توانايي طبخ غذا در اندازه زياد را نيز دارد هم چنين در انواع مختلف كه از نظر اندازه و تعداد شعله ها با يكديگر فرق ميكنند وجود دارد .

 

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۵:۳۹ توسط:آوا اميني موضوع:

خريد اجاق گاز صنعتي

امروزه راه اندازي رستوران صنعتي، تهيه ي غذا و كترينگ به يكي از شغل هاي پرتقاضا در جامعه تبديل شده است و افراد زيادي در پي ايجاد اين كسب و كار مي باشند اما قبل از شروع به اين فعاليت فراهم آوردن امكاناتي از جمله تجهيزات مورد نياز براي تاسيس رستوران، از اولويت هاي مهم اين كار به حساب مي آيد در ادامه ي مطلب در خصوص چگونگي راه اندازي كترينگ  و برخي از تجهيزات مورد نياز براي اين كار خواهيم پرداخت.

دستگاه تهيه حليم

يكي از مهم ترين تجهيزات صنعتي براي آشپزخانه هايي كه در آن ها حليم و يا آش طبخ مي شود دستگاه تهيه حليم مي باشد اين دستگاه در اندازه ها و شكل هاي مختلف در بازار موجود است استفاده از اين دستگاه بسيار ساده مي باشد و به دليل جدا شدن اجزاي مختلف آن شست و شوي آن بسيار آسان است.لازم به ذكر است دستگاه تهيه حليم با دوام بوده و داراي سوپاپ اطمينان مي باشد.

 اجاق گاز صنعتي پايه دار

از جمله ضروري ترين وسايل براي راه اندازي رستوران صنعتي، تهيه غذا و يا كترينگ خريد اجاق گاز صنعتي پايه دار مي باشد اين دستگاه يكي از اصلي ترين وسايل براي آشپزخانه هاي صنعتي به حساب مي آيد. اين اجاق گاز براي طبخ انواع غذاها مناسب بوده و به صورتي كاملا ايمن ساخته شده است. اجاق گازهاي پايه دار به صورت دو و يا پنج شعله با توجه به نياز مشتري در بازار موجود هستند.

ميزكار استيل

يكي ديگر از ملزومات مورد نياز آشپزخانه هاي صنعتي تهيه ي ميز كار استيل است .ميز كارهاي استيل به دليل ساخته شدن از چند ورقه ي محكم از استحكام كافي برخوردار مي باشند، علاوه بر اين ميزها در ابعاد و سايزهاي مختلف به صورت دو و يا چند كشو به فروش مي رسند.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۹:۲۴ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات تاسيس سفره خانه

سفره خانه هاي سنتي يكي از انواع رستوران است كه در آن غذاهاي اصيل ايراني مانند انواع كباب هاي ايراني و از همه معروف تر آبگوشت يا همان ديزي و هم چنين وجود نوشيدني هاي اصيل ايراني مثل دوغ و چاي ونبات سرو ميشود.در اين رستوران ميتوانيد با خوردن غذاهاي خوشمزه ي ايراني و استفاده از محيطي خانوادگي و قديمي شكل ، در كنار دوستان يا خانواده لذت ببريد.

فر ديزي پزي

سفره خانه هاي سنتي به وجود ديزي معروف اند .محال است كه به سفره خانه سنتي برويد و ديزي را در سفارشات خود در نظر نگيريد. فر ديزي پزي مخصوص طبخ تعداد زيادي از ديزي مي باشد. گرماي آن به حدي است كه ظرف شما را خراب نمي كند و باعث مغز پخت شدن  و طبخ يكسان غذاي شما ميشود.

راه اندازي سفره خانه سنتي

راه اندازي سفره خانه سنتي شايد در نظر اول آسان به نظر برسد زيرا همه ي ما با تمام غذاها و فرهنگ هاي ايراني آشناييم و ميتوانيم به راحتي از پس آن بربياييم اما بايد در نظر داشته باشيد كه سفره خانه سنتي مورد توجه بيشتر گردشگراني است كه به ايران سفر ميكنند پس بايد براي حفظ فرهنگ و اصالت ايراني در اين رستوران ها تلاش كنيم.

اجاق پلوپز صنعتي

برنج در بيشتر غذاهاي ايراني نقش دارد پس براي راه اندازي يك سفره خانه صنعتي نيازمند يك اجاق پلوپز صنعتي هستيد تا برنج را در حجم بالا طبخ كنيد.اين اجاق ها از نظر تعداد رديف هاي شعله ها متمايزاند كه آن بسته به حجم پلويي است كه قصد داريد در هر روز بپزيد.

دستگاه جوجه گردان

دستگاه جوجه گردان توانايي پخت چندين سيخ بزرگ از مرغ را دارد زيرا از نظر طول بسيار بلند است.با گردش آرام و يكنواخت تمامي قسمت هاي مرغ را ميپزد.جنس آن از فلز است.داخل اين دستگاه يك لامپ نيز تعبيه شده است.همچنين سيخ هاي اين دستگاه توانايي نگهداري و پخت مرغ كامل را نيز دارد .

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۱۴ توسط:آوا اميني موضوع:

هزينه راه اندازي رستوران صنعتي

راه اندازي رستوران صنعتي از پايه مانند راه اندازي هر شغل ديگري نياز به يك سرمايه اوليه دارد كه اين سرمايه صرف خريد فضا براي رستوران و انواع ظروف براي سرو غذا و انواع وسايل براي طبخ غذا ميشود البته مواد غذايي را هم نبايد فراموش كنيم .اين هزينه ها بسته به مكاني كه در نظر ميگيريد يا منويي كه تنظيم ميكنيد متغير است.اگر بودجه ي بالايي داريد دستتان در نوشتن منو باز تر خواهد بود.

ديگ صنعتي خورشت

خورشت هاي ايراني يكي از معروف ترين و پرطرفدار ترين غذاها است كه بسياري از مردم اگر قصد سفارش غذا داشته باشند آن را انتخاب ميكنند اگر ميخواهيد اين غذاي پرطرفدار را در منوي رستوران خود قرار دهيد نياز به يك ديگ صنعتي خورشت داريد البته از اين دستگاه براي طبخ انواع سوپ يا انواع آش نيز استفاده ميشود.ظرفيت اين ديگ ها با يكديگر متفاوت بوده و دست شما را در انتخاب باز ميگذارد.

راه اندازي رستوران

انواع و اقسام رستوران هاي مختلف در سطح شهر ها وجود دارد كه هر يك به نوعي منحصر به فرد است براي مثال رستوران هايي وجود دارد كه صرفا غذاهاي كشور هاي ديگر درآن طبخ ميشود كه اين خود به نوعي خاص و تك است.راه اندازي رستوران يك راه براي درآمد زايي است كه در آن بايد تمام نياز هاي خود را از همه جهات بررسي كنيد در گام اول ببينيد كه دوست داريد چه نوع رستوراني داشته باشيد دوست داريد رستوران شما غذاهاي محلي داشته باشد يا غذاهاي ساير ملل ها.

كباب پز گازي استيل

اگر ميخواهيد انواع كباب هاي ايراني را در منوي رستوراني خود قرار دهيد بايد براي خريدن يك كباب پز گازي استيل اقدام كنيد.اين نوع كباب پز به طور همزمان و يكساني كباب ها را آماده خوردن ميكند براي همين ميتوانيد همزمان چندين سيخ كباب را حاضر كنيد .

چرخ گوشت نيمه صنعتي

چرخ گوشت نيمه صنعتي يك نوع چرخ گوشت است كه هم ميتوانيد در رستوران خود از آن بهره مند شويد و هم در محيط منزل.اين نوع چرخ گوشت در اقسام مختلفي طراحي شده است . اين چرخ گوشت با برق تغذيه ميشود و به راحتي قابل شست و شو ميباشد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۰:۵۷ توسط:آوا اميني موضوع:

هزينه راه اندازي رستوران صنعتي

راه اندازي رستوران صنعتي از پايه مانند راه اندازي هر شغل ديگري نياز به يك سرمايه اوليه دارد كه اين سرمايه صرف خريد فضا براي رستوران و انواع ظروف براي سرو غذا و انواع وسايل براي طبخ غذا ميشود البته مواد غذايي را هم نبايد فراموش كنيم .اين هزينه ها بسته به مكاني كه در نظر ميگيريد يا منويي كه تنظيم ميكنيد متغير است.اگر بودجه ي بالايي داريد دستتان در نوشتن منو باز تر خواهد بود.

ديگ صنعتي خورشت

خورشت هاي ايراني يكي از معروف ترين و پرطرفدار ترين غذاها است كه بسياري از مردم اگر قصد سفارش غذا داشته باشند آن را انتخاب ميكنند اگر ميخواهيد اين غذاي پرطرفدار را در منوي رستوران خود قرار دهيد نياز به يك ديگ صنعتي خورشت داريد البته از اين دستگاه براي طبخ انواع سوپ يا انواع آش نيز استفاده ميشود.ظرفيت اين ديگ ها با يكديگر متفاوت بوده و دست شما را در انتخاب باز ميگذارد.

راه اندازي رستوران

انواع و اقسام رستوران هاي مختلف در سطح شهر ها وجود دارد كه هر يك به نوعي منحصر به فرد است براي مثال رستوران هايي وجود دارد كه صرفا غذاهاي كشور هاي ديگر درآن طبخ ميشود كه اين خود به نوعي خاص و تك است.راه اندازي رستوران يك راه براي درآمد زايي است كه در آن بايد تمام نياز هاي خود را از همه جهات بررسي كنيد در گام اول ببينيد كه دوست داريد چه نوع رستوراني داشته باشيد دوست داريد رستوران شما غذاهاي محلي داشته باشد يا غذاهاي ساير ملل ها.

كباب پز گازي استيل

اگر ميخواهيد انواع كباب هاي ايراني را در منوي رستوراني خود قرار دهيد بايد براي خريدن يك كباب پز گازي استيل اقدام كنيد.اين نوع كباب پز به طور همزمان و يكساني كباب ها را آماده خوردن ميكند براي همين ميتوانيد همزمان چندين سيخ كباب را حاضر كنيد .

چرخ گوشت نيمه صنعتي

چرخ گوشت نيمه صنعتي يك نوع چرخ گوشت است كه هم ميتوانيد در رستوران خود از آن بهره مند شويد و هم در محيط منزل.اين نوع چرخ گوشت در اقسام مختلفي طراحي شده است . اين چرخ گوشت با برق تغذيه ميشود و به راحتي قابل شست و شو ميباشد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۰:۵۲ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات خط برگر

برگر نيز يكي ديگر از غذاهاي محبوب در فست فودي ها مي باشد كه نياز به يك سري وسايل مخصوص به خود را دارد.مانند دستگاهي كه گوشت تازه را چرخ كند،دستگاهي كه با آن گوشت را گريل كرد و... در راه اندازي يك فست فودي علاوه بر وسايل اصلي يك سري از وسايل ديگر نيز مورد نياز است كه مسئوليت انجام كارهاي  فرعي را دارد مثل  دستگاهي براي شستن ظروف .

ماشين آلات ظرفشويي

شستن ظرف ها در آشپزخانه هاي صنعتي يكي از مشكلات است كه نياز به نيروهاي انساني دارد همچنين زمان زيادي نياز دارد

بايد در انخاب ماشين آلات ظرفشويي عواملي مانند مصرف انرژي و كارايي آن را نيز مد نظر داشته باشيد هم چنين دستگاهي را تهيه كنيد كه ظرف ها را به بهترين نحو بشويد تا نظافت را هم رعايت كرده باشيد.

راه اندازي فست فود برگر زغالي

 برگر نيز يكي از گزينه هايي است كه ميتوانيد آن را در منوي فست فودي خود قرار دهيد . شما ميتوانيد برگر را در كنار غذاهاي ديگر سرو كنيد. راه اندازي فست فود برگر زغالي يكي ازمشاغل پردرآمد ميباشد. يا تنها غذاي رستوران شما انواع برگر باشد براي مثال ميتوانيد برگري براي گياه خواران نيز ارايه دهيد اگر قصد داريد تنها غذاي شما برگر باشد بايد آن را با عالي ترين طعم طبخ كنيد تا از رقيبان خود پيشي بگيريد و برگز شما سر زبان ها باشد.

كباب پز گازي بوتان

 كباب پز گازي بوتان يك نوع از كباب پز است كه منبع تغذيه آن گاز است و شما از اندازه كوچك تر آن ميتوانيد حتي در خانه نيز استفاده كنيد .البته اين دستگاه در كبابي ها يا جگركي ها نيز مورد استفاده مي باشد.تميز كردن اين دستگاه كار ساده اي ميباشد كافي است اجازه دهيد دستگاه به اندازه ي كافي خنك باشد سپس آن را تميز كنيد

دستگاه آب گوجه گيري دستي

رب يكي از چاشني ها وآب گوجه يكي از سس هاي پركاربرد در غذاهاي ايراني است. دستگاه آب گوجه گيري دستي يكي از دستگاه هايي است كه ميتواند مقادير زيادي از گوجه را آب بگيرد و دانه  آن را نيز جدا كند اين دستگاه شباهت زيادي به چرخ گوشت هاي قديمي كه با دست كار ميكردند دارد و ميتوان با صرف انرژي كمي گوجه هاي را آب گرفت.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۸:۳۹ توسط:آوا اميني موضوع: