راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

خريد تجهيزات خط سلف سرويس

راه اندازي خط سلف سرويس نياز به خريداري تجهيزات خط سلف سرويس دارد، البته تجهيزات زيادي براي راه اندازي سلف سرويس نياز مي باشد كه در مطلب قبلي به آن ها پرداخته شده است در اين مطلب قصد داريم در خصوص برخي از لوازم و تجهيزاتي كه براي تاسيس فست فود نياز است بپردازيم.

ميز استيل صنعتي

اين ميز يكي از لوازم و تجهيزات ضروري براي انواع، كترينگ، تهيه ي غذا، رستوران ها و فست فودي ها مي باشد، اين ميز از جنس استيل بوده و براي تجهيزات اوليه و انواع پخت و پز مي توان از آن استفاده كرد. اين ميز به دليل اينكه از جنس استيل بوده در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالايي دارد.

كانتر گرم آشپزخانه صنعتي

يكي ديگر از ملزومات هر آشپزخانه ي صنعتي كانتر گرم مي باشد، اين كانتر با برق و يا گاز كار مي كند و براي گرم نگه داشتن غذا به مدت طولاني مناسب مي باشد. به طور كلي اين كانتر براي انواع كترينگ، فست فود و آشپزخانه هاي صنعتي مناسب مي باشد. اين كانتر با تنظيم دما مي تواند گرماي مورد نياز براي نگه داري غذا را فراهم كند.

كانتر قاشق و چنگال

از ديگر ملزومات ضروري جهت راه اندازي خط سلف سرويس خريداري كانتر قاشق و چنگال مي باشد. در واقع كانتر قاشق و چنگال محفظه اي براي نگه داري قاشق، چنگال و كارد مي باشد كه با توجه به نياز در اندازه هاي مختلف و حتي به صورت سفارشي ساخته مي شود.

اجاق 4 شعله فردار صنعتي

رويه ي اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتي از جنس چدن بوده و در ساخت اين اجاق كليه ي نكات ايمني رعايت شده است، اين اجاق گاز با دارا بودن 4 شعله مي تواند تمامي نيازهاي شما را در يك آشپزخانه ي صنعتي فراهم كند . علاوه بر اين اين اجاق 4 شعله داراي فر مي باشد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۸:۵۲ توسط:آوا اميني موضوع:

نكاتي درخصوص تاسيس رستوران

شايد شما هم به فكر راه اندازي كسب و كاري پر درآمد براي خود باشيد و قطعا كسب و كارهاي متفاوتي به ذهنتان خطور كرده است ولي يكي از كسب و كارهاي متنوع و نسبتا درآمدزا راه اندازي تهيه غذا، رستوران و يا حتي تالار عروسي مي باشد، اگر تمايل داريد به راه اندازي رستوران بپردازيد به شما پيشنهاد مي كنيم تا پايان مطلب با ما همراه باشيد ما در خصوص تاسيس رستوراني مجلل نكاتي را به شما ارائه خواهيم داد.

راه اندازي رستوران

همان طور كه مي دانيد براي راه اندازي هر شغل و كسب و كاري كه جنبه ي خدماتي داشته باشد فراهم آوردن تجهيزات و لوازم آن از ضروري ترين و اولين اقداماتي است كه بايد انجام دهيد اما در واقع واقعيت اين است كه چه وسايلي اولويت دارد و بايد ابتدا خريداري شود كه البته ما در مطالب قبلي نكاتي را در اين زمينه ذكر كرده ايم اما شايد بهتر باشد براي صرفه جويي در هزينه ها برخي از تجهيزات را به صورت دست دوم خريداري كنيد خريداري برخي از وسايل مانند آسياب فلفل يا چليك نگهداري حبوبات يا برخي ديگر از لوازم به صورت دست دوم مي تواند به شما در راه اندازي آشپزخانه تان كمك كند، در ادامه به ذكر نكاتي در خصوص خريداري هود صنعتي دست دوم خواهيم پرداخت.

هود صنعتي

خريداري هود صنعتي به صورت دست دوم يكي از اقدامات مقرون به صرفه براي راه اندازي آشپزخانه مي باشد، شما مي توانيد براي صرفه جويي در هزينه هاي خود از وسايل ديگري مانند هود يا آسياب فلفل يا دستگاه آبغوره گيري به صورت دست دوم استفاده كنيد، هود صنعتي به دو شكل ديواري و مركزي در بازار موجود مي باشد كه البته خريداري هود صنعتي دست دوم ديواري نسبت به نوع مركزي آن ساده تر است. البته بهتر است قبل از خريداري هود از ميزان قدرت مكش و توان آن باخبر شويد براي اين كار مي توانيد از افراد ماهر در اين زمينه كمك بگيريد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۵:۱۹ توسط:آوا اميني موضوع:

قيمت چرخ گوشت صنعتي

براي راه اندازي تهيه غذا و يا كترينگ به خصوص براي فضاها و رستوران هايي كه در آن ها براي ميهمانان كباب سرو مي شود خريداري يك چرخ گوشت صنعتي يكي از الزامات و از مهم ترين تجهيزات  مي باشد اين وسيله علاوه بر كبابي ها براي قصابي ها نيز از جمله تجهيزات ضروري مي باشد لازم به ذكر است چرخ گوشت صنعتي انواع مختلفي دارد در ادامه ي مطلب در خصوص چرخ گوشت صنعتي و انواع آن توضيحاتي ارائه خواهيم داد.

چرخ گوشت صنعتي

همان طور كه اشاره شد يكي از تجهيزات رستوران خريداري چرخ گوشت صنعتي مي باشد، اين چرخ گوشت ها در دو نوع به صورت گيربكسي و تسمه اي در بازار موجود مي باشد، همان گونه كه از نام اين چرخ گوشت مشخص است از آن مي توان براي چرخ كردن گوشت در حجم بالا استفاده كرد. بهتر است براي اينكه چرخ گوشت تان دوام و طول عمر بيشتري داشته باشد بعد از هر بار استفاده تمامي قطعات را از هم جدا كرده و به صورت كامل شست و شو دهيد. نكته ي مهم در خصوص چرخ گوشت صنعتي استفاده از آن ها در كارخانجات سوسيس و كالباس مي باشد.

چرخ گوشت قصابي

چرخ گوشت يكي از اولين و ضروري ترين وسايل براي هر خانه اي مي باشد، چرخ گوشت ها در انواع مختلف خانگي، صنعتي، نيمه صنعتي و چرخ گوشت هاي قصابي در بازار به فروش مي رسند، اين چرخ گوشت قدرت موتور بسيار بالايي دارد و با برخورداري از دكمه ي چرخش معكوس مي تواند گوشت را به صورت كامل چرخ و ريز كند. علاوه بر اين تيغه هايي كه در ساخت چرخ گوشت قصابي استفاده شده است بسيار بران و تيز مي باشد.

 

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۱:۱۰ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات راه اندازي سلف سرويس

همان طور كه مي دانيد براي راه اندازي فست فود برگر زغالي مانند هر فست فود ديگري نياز به تهيه ي يك سري لوازم و تجهيزات مي باشد كه مي توانيد با فراهم كردن آن ها يك فست فودي برگر ذغالي راه اندازي كنيد در اين مطلب قصد داريم شما را با برخي از انواع تجهيزاتي كه براي راه اندازي فست فود لازم است آشنا كنيم.

خط سلف سرويس

معمولا براي فضاها و مكان هايي كه مي خواهند از افراد زيادي با سرعت كم پذيرايي كنند مي توان از خط سلف سرويس استفاده كرد، بسته به حجم فضايي كه مي خواهيد در آن خط سلف سرويس راه اندازي كنيد مي توانيد خط سلف سرويس را از يك تا چند متر طراحي كنيد.

اجاق گاز استيك پز        

يكي از دستگاه هايي كه براي پخت انواع استيك، ماهي و مرغ استفاده مي شود اجاق گاز استيك پز نام دارد اين دستگاه حجم كمي را اشغال مي كند و در انواع فست فودي ها قابل استفاده مي شود، اجاق گاز استيك پز مبله در انواع مختلفي به فروش مي رسد. اين اجاق با توجه جنسش قيمت هاي مختلفي دارد. اجاق گاز استيك پز با صفحه ي شيار دار براي گريل انواع گوشت و مرغ مناسب مي باشد.

سينك ظرفشويي رستوراني

يكي از وسايل و تجهيزاتي كه براي انواع آشپزخانه هاي صنعتي قابل استفاده مي باشد سينك ظرفشويي مي باشد اين وسيله با حجم هاي مختلف به فروش مي رسد، سينك ظرفشويي رستوراني در اندازه هاي مختلف و براي مصارف مختلف به فروش مي رسد. سينك هاي صنعتي در سه نوع تك لگن، دو لگنه و سه لنگه مي باشد. سينك ها با توجه به نوع استيل مصرفي كه در ساخت آن استفاده مي شود قيمت هاي مختلفي دارد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۲۲ توسط:آوا اميني موضوع:

انواع تجهيزات سرمايشي صنعتي

براي تاسيس تهيه ي غذا، رستوران و يا راه اندازي كترينگ كه در آن براي ميهمانان غذا سرو مي شود نياز به فراهم ساختن تجهيزات سرمايشي مانند يخچال، دستگاه دوغ ساز و ... مي باشد اين وسايل و تجهيزات براي نگه داري انواع نوشيدني استفاده مي شود. امروزه نياز به دستگاه هاي برودتي و سرمايشي نه تنها در رستوران ها احساس مي شود بلكه بسياري ديگر از واحدهاي صنعتي نياز به تهيه ي اين تجهيزات و لوازم دارند. در ادامه ي مطلب به توضيح مختصري در خصوص انواع دستگاه هاي برودتي و سرمايشي خواهيم پرداخت.

دستگاه دوغ ساز ايستاده

يكي از محبوب ترين نوشيدني هاي ايراني در بين مردم دوغ است، براي اين منظور مي توان از دستگاهي به نام دوغ ساز كه به تاييد وزارت بهداشت و غذا رسيده است استفاده كرد، سفره خانه ها از اين وسيله استفاده ي زيادي مي كنند. استفاده از اين دستگاه بسيار ساده مي شود علاوه بر اين دستگاه دوغ ساز به صورتي است كه براي شست و شوي آن مشكلي نخواهيد داشت.

آبسردكن تك شير استيل

همان طور كه مي دانيد يكي ديگر از وسايل سرمايشي كه امروزه در بازار با قيمت هاي مختلف به فروش مي رسد آبسردكن تك شير استيل مي باشد از اين وسيله مي توان در كليه ي واحدهاي صنعتي مانند كارخانه ها و كارگاه ها و يا رستوران ها و فست فودها استفاده كرد، اين وسيله براي محيط هاي كوچك مناسب مي باشد. اين دستگاه اين امكان را به شما مي دهد كه در فصول مختلف و با توجه به دماي هوا ميزان سردي آن را مشخص كنيد نوع ديگري از اين دستگاه آبسردكن دو شير استيل مي باشد كه به دليل اندازه ي بزرگ تري كه دارد براي واحدهاي صنعتي بزرگ تر و رستوران هاي بزرگ قابل استفاده مي باشد.

 

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۰۳ توسط:آوا اميني موضوع:

لوازم فست فودي

فست فودها و غذاهاي فست فودي امروزه جايگاه بسيار خوبي در بين مردم دارند و توانسته اند طرفداران زيادي را به سوي خود جلب كنند، افراد بسيار زيادي جمله كودكان علاقه به خوردن اين نوع از غذاها دارند. راه اندازي فست فود مانند هر نوع كسب و كاري نياز به آماده سازي تجهيزات و لوازم اوليه اي دارد كه در ادامه ي مطلب با دو نوع از تجهيزات و لوازم مورد نياز براي فست فود آشنا خواهيم شد.

فر ساندويچي

يكي از مهم ترين تجهيزات فست فود خريداري فر ساندويچي يا همان فر اغذيه مي باشد اين فر يكي از ملزومات راه اندازي فست فود است اين فر از يك شعله ي بزرگ، يك صفحه گريل و صفحه ي تخت و دو سرخ كن تشكيل شده است، اين فر به گونه اي طراحي شده است كه ضمن ايمني كامل مي تواند تمامي نيازهاي شما را در خصوص راه اندازي فست فودي يا ساندويچي فراهم سازد.اين فر در اندازه هاي مختلفي ساخته و به فروش مي رسد علاوه بر اين با برخورداري از هود مي تواند باعث سالم ماندن فضاي فست فود شما شود.

ريل استيل

شايد شما هم براي راه اندازي آشپزخانه ي خود نياز به خريداري ريل استيل داشته باشيد همان طور كه از نام اين ريل مشخص است از جنس استيل بوده و اين ريل در ابعاد و اندازه هاي مختلفي ساخته مي شود و  براي نصب بر روي ديوارهاي آشپزخانه هاي بزرگ  و يا صنعتي وفست فودها قابل استفاده مي باشد، ريل استيل هم يكي از وسايل مورد نياز براي هر آشپزخانه اي مي باشد اين ريل با توجه به نياز شما و فضاي مورد نيازي كه مي خواهيد در اندازه هاي گوناگون ساخته مي شود. اين ريل همچنين بر روي انواع كانتر هاي سرد و گرم قابل نصب مي باشد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۴۹ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات پخت و پز صنعتي

امروزه با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل و تجهيزات بسياري در بازار براي طبخ انواع غذا و آشپزخانه هاي صنعتي به فروش مي رسند كه افراد مي توانند از آن ها براي راه اندازي انواع تهيه ي غذا و كترينگ استفاده كنند شايد نام برخي از اين وسايل و تجهيزات سرو غذا را شنيده باشيد در اين مطلب قصد داريم شما را با برخي از اين لوازم و تجهيزات از قبيل گرمخانه ي غذا كه براي گرم كردن انواع غذا و آسياب قهوه كه يكي از پر كاربردترين لوازم در تمامي كافي شاپ ها و كافه قنادي ها به شمار مي رود آشنا كنيم.

گرمخانه غذا

اين وسيله براي تمامي ادارات، مدارس و تمامي شركت هايي كه مي خواهند غذا را بعد از چند ساعت گرم كنند كاربرد دارد، گرمخانه غذا با برق كار مي كند اين وسيله در انواع مختلف و با ظرفيت هاي گوناگون به فروش مي رسد.

به طور كلي اين وسيله با گرم نگه داشتن غذا در طول روز و با توجه به مصرف مناسب برق مي تواند وسيله اي مقرون به صرفه براي تمامي ادارات و مدارس باشد.

آسياب قهوه

با توجه به علاقه ي عموم مردم به مصرف قهوه دستگاه آسياب قهوه يكي از پركاربردترين وسايل به حساب مي آيد كه در انواع مختلف خانگي، نيمه صنعتي و صنعتي در بازار موجود مي باشد اين وسيله با برندها و قيمت هاي مختلف به فروش مي رسد، دستگاه آسياب قهوه با داشتن تيغه اي بران مي تواند دانه هاي درشت قهوه را پودر كند.

دستگاه ذرت مكزيكي

يكي ديگر از ميان وعده هاي مورد علاقه ي افراد ذرت مكزيكي مي باشد كه امروزه در بيشتر مغازه ها به فروش مي رسد اما براي آماده سازي اين ميان وعده ي لذيذ و خوشمزه نياز به خريد دستگاه ذرت مكزيكي مي باشد اين وسيله از جنس استيل بوده و با برخورداري از ديگ بخارپز  براي بخار پز كردن ذرت به كار گرفته مي شود.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۱:۰۱ توسط:آوا اميني موضوع:

انواع اجاق براي راه اندازي سفره خانه

سفره خانه ها و غذاهايي مانند ديزي كه در آن جا سرو مي شوند مورد توجه افراد بسياري مي باشد امروزه تعداد افرادي كه براي سرو غذا سفره خانه ها را انتخاب مي كنند در حال افزايش مي باشد، در عين حال راه اندازي سفره خانه سنتي مي تواند به شغل پر درآمدي براي افراد تبديل شود اما براي راه اندازي يك سفره خانه ي كامل و مجهز كه نظر افراد زيادي به آن جلب شود فراهم آوردن تجهيزات آن از ضروري ترين امور مي باشد به طور كلي تاسيس سفره خانه لوازم و تجهيزات زيادي را نياز دارد در اين مقاله قصد داريم شما را با اولين و ضروري ترين وسايل و تجهيزات براي تاسيس يك سفره خانه ي مجلل آشنا كنيم در ادامه ي مطلب با ما همراه باشيد تا در خصوص دو نوع پركاربرد از انواع اجاق ها و فر ديزي پزي اطلاعات مختصري را در اختيارتان قرار دهيم.

فر ديزي پزي

ديزي يكي از محبوب ترين غذاهاي ايراني است در قديم سفره خانه هايي كه براي ميهمانان خود ديزي سرو مي كردند ديزي را به صورت سنتي و بر روي آتش مستقيم طبخ مي كردند اين كار براي تعداد زياد مقرون به صرفه نخواهد بود و قطعا زحمت فراواني خواهد داشت استفاده از فر ديزي پزي كه امروزه با ظرفيت هاي گوناگون در بازار به فروش مي رسد راه به صرفه تري براي پخت ديزي در تعداد بالا مي باشد لازم به ذكر است كه طعم ديزي در اين فرها بسيار لذيذ و خوشمزه مي باشد.

اجاق گاز زميني سه شعله

اجاق پروفيلي به صورت شش شعله و چهار شعله در بازار موجود مي باشد يكي از انواع اين اجاق ها كه به صورت زميني و براي مصارف متعدد قابل استفاده مي باشد اجاق گاز زميني سه شعله مي باشد.

اين وسيله براي پخت انواع غذا در حجم بالا و براي رستوران ها، كترينگ ها و... قابل استفاده مي باشد، اين گاز به صورت سه شعله و از جنس استيل مي باشد اين اجاق گاز حرارت بالايي دارد و براي مصارف صنعتي مورد نياز مي باشد در صورتي كه نياز به پخت حجم كمتري از غذا داريد مي توانيد از ديگر اجاق گازهاي تك شعله و دو شعله استفاده كنيد.  اجاق گاز زميني سه شعله  ارتفاعي در حدود 55 سانتي متر دارد و به دليل اينكه از جنس استيل مي باشد كاملا ايمن است.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۲:۱۴ توسط:آوا اميني موضوع:

شرايط تاسيس فست فود مرغ سوخاري

فست فود جزء يكي از بهترين و پرطرفدارترين غذاها محسوب مي شود راه اندازي فست فود مرغ سوخاري در كنار غذاهاي جديد و سنتي يكي از مشاغل پرطرفدار در جامعه محسوب مي شود. افرادي كه به دنبال راه اندازي فست فود مرغ سوخاري هستند مي توانند با فراهم كردن تجهيزات اين كار به آماده سازي غذاهايي مانند ميگو، ماهي و گوشت سوخاري نيز بپردازند. براي تاسيس فست فود مرغ سوخاري نياز به دستگاه مرينيتور مي باشد اين دستگاه مي تواند مرغ، ماهي و ميگو را به پودر زده و طعم دارد كند اين دستگاه تفاله گير گوجه نيز دارد، در ادامه ي مطلب به توضيح مختصري در خصوص ميز سالاد بار و دستگاه هاي برودتي و سرمايشي نظير انواع يخچال هاي نگه دارنده خواهيم پرداخت.

ميز سالاد بار 

همانطور كه پيشتر اشاره شد براي راه اندازي فست فود مرغ سوخاري ويا هر تهيه ي غذاي ديگري نياز به فراهم آوردن يك سري وسايل و تجهيزات مي باشد ميز سالاد بار نيز يكي از اين تجهيزات است، اين ميز با نام كانتر سالاد نيز شناخته مي شود.

به دليل اينكه از اين ميز براي چيدن سالاد استفاده مي شود به آن ميز سالاد بارمي گويند، داخل اين ميز فضاي بسيار خنكي فراهم شده است كه در آن مي توان انواع سبزيجات و سالاد را نگه داري كرد.

دستگاه هاي برودتي و سرمايشي

 

به طور كلي به انواع آبسرد كن هاي تك شير و دو شير و دستگاه هاي دوغ ساز نام دستگاه هاي برودتي و سرمايشي را مي دهند. در اين بين دستگاه دوغ ساز ايستاده يكي از مهم ترين و پرطرفدارترين وسايل و تجهيزات مي باشد. اين دستگاه داراي تاييديه از وزارت بهداشت و غذا مي باشد، از اين دستگاه در ساير سفره خانه ها، كترينگ ها و تهيه ي غذا نيز استفاده مي شود.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۹:۱۲ توسط:آوا اميني موضوع:

قيمت تجهيزات فست فود

فست فود و غذاهاي فست فودي امروزه طرفداران بسيار زيادي دارد و افراد زيادي به خصوص كودكان علاقه ي زيادي به مصرف غذاهايي مانند پيتزا و ساندويچ دارند براي همين افرادي كه به دنبال راه اندازي كسب و كاري جديد هستند تمايل به راه اندازي فست فود دارند تا بتوانند از اين راه درآمد مناسبي كسب كنند، همانطور كه مي دانيد براي راه اندازي هر كسب و كاري علاوه بر فراهم كردن فضاي مورد نياز بايد تجهيزات و وسايل آن كار را فراهم كرد اگر شما هم دوست داريد به تاسيس يك فست فودي براي كسب درآمد بپردازيد تا پايان مقاله با ما همراه باشيد تا درخصوص برخي از لوازم اوليه ي اين كسب و كار اطلاعاتي به دست آوريد.

دستگاه كنتاكي

براي راه اندازي خط توليد مرغ سوخاري بايد دستگاه كنتاكي خريداري شود اين دستگاه با نام هاي دستگاه سس زن و پودر زن مرغ هم شناخته مي شود، به عبارت ديگر اين دستگاه يك دستگاه مرينيتور و طعم دهنده ي مرغ مي باشد كه به طور مساوي انواع پودر و سس را در همه ي قسمت هاي مرغ پخش كرده و باعث خوش طعم شدن آن مي شود. اين دستگاه از جنس استيل بوده و مورد تاييد وزارت بهداشت و غذا مي باشد علاوه بر اين دستگاه كنتاكي به راحتي قابل شست و شو مي باشد.

تاپينگ پيتزا

يكي از اصلي ترين لوازم و تجهيزات براي راه اندازي آشپزخانه ي صنعتي خريداري تاپينگ پيتزا مي باشد از اين دستگاه براي نگه داري مواد ساندويچ و يا پيتزا استفاده مي شود، تاپينگ پيتزا در انواع مختلف و با قيمت هاي گوناگون در بازار موجود مي باشد.

سنگ فر ساندويچي

اين فر از چند فر تركيبي به همراه شعله و صفحه ي گريل و يك صفحه ي استيك ساخته شده است، اين دستگاه در ابعاد مختلفي به فروش مي رسد. اين دستگاه همچنين داراي سرخ كن به همراه توري مي باشد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۲:۵۱ توسط:آوا اميني موضوع: