راه اندازي آشپزخانه صنعتي راه اندازي آشپزخانه صنعتي .

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات فست فود

اگر تصميم به راه اندازي فست فود را داريد قبل از اقدام به هر چيز بايد تصميم به خريد تجهيزات آن را داشته باشيد در رابطه با خريد تجهيزات فست فود بايد تحقيقات فراواني را در رابطه با قيمت و كيفيت آن داشته باشيد براي آگاهي در رابطه با وسايل تجهيزات فست فود تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد.

تجهيزات فست فود

اجاق گاز صنعتي فست فود

هر فردي كه در فكر راه اندازي فست فود باشد نياز به يك سري تجهيزات آشپزخانه دارد كه اجاق گاز صنعتي يكي از كاربردي ترين تجهيزات مي باشد اجاق گاز صنعتي با مدل ها و كاربردهاي مختلفي ساخته شده است كه نسبت به ساخت و طرح آنها قيمت ها تغيير ميكند.

اجاق گريل ذغالي

اجاق گريل ذغالي براي فست فودها يكي از ضروري ترين تجهيزات مي باشد اين دستگاه جهت پخت و ذغالي كردن انواع همبرگر ، مرغ و ماهي فست فود ها مورد استفاده قرار ميگيرد.كه به صورت روميزي و ايستاده ساخته شده است كه شما بسته به نيازتان بايد آنها را انتخاب و خريداري نماييد.

تاپينگ پيتزا

تاپينگ پيتزا و ساندويج جهت تهيه پيتزا طراحي و توليد مي گردد كه داراي ميزكار مي باشد يكي از پركاربردترين تجهيزات فست فودها، تاپينگ پيتزا و ساندويچ است. سرعت تفكيك ، دسته بندي و آماده سازي مواد اوليه با داشتن اين محصول بالاتر مي رود نو بودن و دست دوم بودن اين دستگاه روي كيفيت آن تاثيري ندارد شما ميتوانيد براي خريداري آن از دست دوم اين دستگاه نيز استفاده نماييد .

دستگاه كباب تركي

دستگاه كباب تركي همانطور كه از اسمش مشخص است به منظور تهيه و پخت كباب تركي مخلوط استفاده مي شود دستگاه كباب تركي متشكل از بدنه استيل، سيخ، موتور، لگن و شعله است، در اين دستگاه گوشت يا مرغ بر روي سيخ گردان قرار گرفته و در اثر حرارتي كه از شعله دريافت مي كند پخته مي شود، هنگام خريد دستگاه كباب تركي لازم است بيش از هرچيزي به نوع شعله دستگاه توجه نماييد.

سرخ كن صنعتي

دستگاه سرخ كن صنعتي يكي از مهم ترين تجهيزاتي است كه در فست فود نياز مي شود كيفيت دستگاه سرخ كن ميتواند در كيفيت غذاي طبخ شده و هم در كاهش هزينه هاي جاري رستوران يا فست فود و يا كنتاكي نقش داشته باشد .

فر پيتزا

به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسانتر پيتزا ، هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري دستگاه پيتزا ريلي مورد استفاده قرار مي گيرد. فر پيتزا ريلي گارد استيل به پخت يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك زيادي مي كند؛ زيرا گرما را به طور يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي‌تاباند با استفاده از اين دستگاه ميتوان تعداد پخت پيتزا افزايش داد.

فر اغذيه

محصول فر اغذيه كه مناسب اغذيه فروشيها ميباشد.اين دستگاه زير مجموعه تجهيزات آشپزخانه صنعتي و تجهيزات فست فود ميباشد.اين دستگاه از بخش هاي مجزايي تشكيل شده است كه شما ميتوانيد بسته به نياز خود آن را خريداري نماييد.

ظرف پيتزا

ظروف پيتزا با جنس هاي آلومينيوم و يا آهن با پوشش تفلون و يا بدون پوشش تفلون در انواع سايزهاي مختلف براي پخت پيتزا در فست فودها و… مناسب است يكي از مهم ترين ويژگي هاي ظرف پيتزا اين است كه از آلومينيوم با پوشش نچسب ساخته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۹:۳۰ توسط:آوا اميني موضوع:

تاثير فست فود بر سيستم گوارش

امروزه خوردن فست‌ فودها و خريد غذاهاي بيرون‌ بر به بخشي از عادت غذايي ما تبديل شده است. بسياري از ما بخش زيادي از پول‌مان را صرف خريد فست فودها مي‌كنيم. كمتر كسي هست كه خوردن زياد فست فود را تأييد كند. با اينكه مصرف دير به‌ دير فست فود ضرر چنداني ندارد، اما مصرف مداوم فست فود تاثير بسيار مضري را بر روي سيستم گوارش ما دارد وقتي دستگاه گوارش‌ اين غذاها را به ‌اصطلاح جذب كند، گلوكز يا قند حاصل وارد جريان خون‌ مي‌شود و درنتيجه قند خون‌ افزايش مي‌يابد.



اثير فست فود بر سيستم گوارش


پخت خوب غذا

براي موفقيت در مديريت يك فست فود شما بايد خيلي از نكات را رعايت كنيد تا شاهد نتيجه مثبتي باشيد كه يكي از مهم ترين عامل هاي كه باعث درخشش فست فود شما ميشود پخت خوب غذاهاي رستوران يا فست فود شما مي باشد شما بايد تمام تجهيزات موجود براي تهيه غذاهاي منو خود را دارا باشيد از جمله با مشترياني روبرو ميشود كه نظر به سفارش مرغ برياني را دارند براي آماده سازي سفارش مشتري و جلب رضايت آن شما بايد دستگاه مرغ برياني را در فست فود خود داشته باشيد يا سيب زميني گريل شده كه به دستگاه سيب زميني خلال كن نياز دارد تا شما بتوانيد سفارش مشتري را در سريع ترين زمان آماده كنيد، اين تجهيزات تنها براي يك فست فود نياز نيست بلكه رستوران ها و تهيه غذاها و.. بايد از اين تجهيزات مختلف نيز استفاده كند.

پرهيز از خام خوري

افرادي كه مصرف زيادي در فست فود دارند بايد سعي كنند از خوردن غذاهاي خام پرهيز نمايند در فست فود با منويي روبرو ميشويد كه بيشتر داراي غذاهاي نسبتا خام هستند شما بايد به اين نكته توجه كنيد كه اگر دچار ناراحتي گوارشي هستيد و بايد غذاهاي نسبتا سالميرا مصرف كنيد ، از غذاهاي رستوراني و كاملا پخته شده استفاده نماييد برخي از اين رستوران ها با تجهيزات جذاب تري از جمله دستگاه تنور رستوراني  آماده پذيرايي مشتريان خود هستند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۷:۰۱ توسط:آوا اميني موضوع:

چگونه يك ساندويچي نمونه داشته باشيم؟

چگونه يك ساندويچي نمونه داشته باشيم؟ اين امر هميشه دغدغه يك فرد كارآفرين خواهد بود، اما اينكه شما در كاري كه انتخاب كرده ايد بهترين باشيد و بتوانيد از رقيب هاي خود بالاتر و بهترين باشيد اين مهم ترين اساس راه اندازي يك كار موفق خواهد بود ، بطور حتم مهمترين بخش در اين امر جلب رضايت مشتري خواهد بود  شما بايد بهترين روند را در مديريت در پيش بگيريد تا بتوانيد يك رستوران نمونه داشته باشيد  اگر به فكر احداث يك رستوران و يا ساندويچي نمونه هستيد در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين آشپزخانه

بطور حتم مهمترين بخش يك ساندويچي را مي توان آشپزخانه و آشپز آن دانست، آشپزخانه مركز فرماندهي يك ساندويچي است. غذاها قبل از تحويل به مشتري در آشپزخانه رستوران پروسه پختن، آماده شدن و رفتن در بشقاب را طي مي‌كنند اندازه آشپزخانه يك ساندويچي مهم نيست و هيچ تاثيري در كيفيت غذا ندارد اما طراحي آشپزخانه شما با توجه به تجهيزاتي كه مورد نياز است از جمله : تاپينگ پيتزا خواهد بود ، كه جهت نگهداري مواد اوليه ساندويچ و پيتزا بسيار كارآمد است، در ساندويچي يكي از مهم ترين بخش ها سريع تر آماده شدن ساندويچ و يا پيتزا شما مي باشد كه تاپينگ ساندويچي اين امكان را به شما مي دهد كه ساندويچ و پيتزا شما با كيفيت و سريع آماده شود ،يكي از محبوب ترين و خوشمزه ترين غذاهايي كه اين روزها در فست فودها و حتي رستوران ها سرو مي شود كباب تركي است كه شما براي تهيه آن بايد تجهيزات آن از جمله دستگاه كباب تركي را تهيه نماييد . در نتيجه بايد آشپزخانه را طوري طراحي كنيد كه به هر كدام از اين دستگاه ها فضايي اختصاص داده شود تا پرسنل ها كار خود را به راحتي پيش ببرند.

چگونه يك ساندويچي نمونه داشته باشيم

سود دهي ساندويچي

درآمد ساندويچي تقريبا مهم ترين موضوع در رستوران داري است. ملموس ترين و اولين شاخصي كه ميزان موفقيت يك مدير را مشخص مي كند ميزان درآمد يا سود ساندويچي است ، فرد كار آفرين قبل از راه اندازي يك ساندويچي در مرحله  اول به سود آن فكر مي كند بعد تصميم به راه اندازي آن ميگيرد ،.به موازي اين اقدام بهتر است با اتحاديه مربوطه براي حداقل و شرايط ملك و سپس بنگاههاي املاك تجاري براي برآورد هزينه خريد/اجاره ملك هماهنگ نماييد و سپس تصميم به انجام راه اندازي يك ساندويچي ايده آل بگيريد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكاراستيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۵:۳۳ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات فست فود كوچك

چند سالي است كه شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستيم. تا جايي كه در قرن حاضر راه اندازي فست فود و كسب و كار هاي مربوط به اين حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب مي شوند. از اين رو راه اندازي فست فود در هر ابعاد و سبكي مورد استقبال افراد زيادي قرار گرفته است .

اگر قصد راه اندازي رستوران يا فست فود را داريد بايد قبل از هر تصميم گيري به تهيه تجهيزات فست فود توجه نماييد براي راه اندازي يك فست فود كوچك شما به يكسري از تجهيزات مانند: فر پيتزا ، چرخ گوشت صنعتي،دستگاه مرغ سوخاري نيز نياز داريد كه بايد از معتبرترين فروشگاه اينترنتي خريداري نماييد.

 

فست فود كوچك

 

فر پيتزا

پيتزا يكي از محبوب ترين غذا ها مي باشد اما در ابتداي راه نيازمند تهيه ي ابزاري مانند فر پيتزا مي باشد . فرها از نظر شكل و قيمت و  نحوه ي كار انواع مختلفي دارند اما متداول ترين و پرفروشترين آن ها در فست فودي ها فر ريلي ميباشد . فر پيتزا ريلي به پخت يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك زيادي مي كند؛ زيرا گرما را به طور يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي‌تاباند و براي پخت بهتر، نيازي به برشته كردن پيتزا نيست. در ضمن تعداد پيتزاي پخته شده در روز با فر پيتزا ريلي افزايش چشمگيري خواهد داشت.

 

چرخ گوشت صنعتي

براي برپايي يك فست فود كوچك و تهيه غداهاي گوشتي شما نيازمند يك دستگاه چرخ گوشت صنعتي خواهيد بود ابن دستگاه كمك مي كند تا شما مقدار زيادي از گوشت را به راحتي چرخ و آماده طبخ كنيد، اين چرخ گوشت به طور كامل از استيل ضد زنگ ساخته شده است و كيفيت بالايي از سلامت و بهداشت را دارا است ، دستگاه‌ چرخ گوشت صنعتي، سرعت عمل سرآشپزها را افزايش مي‌دهد و بازدهي آشپزخانه صنعتي را به طور چشمگيري افزايش مي‌دهد.

 

دستگاه مرغ سوخاري

 

براي استفاده از اين دستگاه بايد در ابتداي كار به اين نكات توجه نماييد كه استفاده از دستگاه مرغ سوخاري نيازمند سرعت عمل بالايي است يعني بايد بتوان مقدار زيادي از مرغ را در زمان كم با كيفيت بالا تهيه كرد.اين دستگاه ها توانايي تهيه ي هم زمان چندين مرغ با هم به صورت پخت يكنواخت را دارند.و به علت بزرگ بودن فضاي زيادي را اشغال مي كند.

 

 

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۶:۳۱ توسط:آوا اميني موضوع:

شاهكار يك فست فود

راه اندازي و ايجاد يك شغل كه بتوان در كنار آن درآمدي مناسب داشته باشيم هميشه دغدغه يك فرد كارآفرين خواهد بود، اما اينكه شما در كار خود شاهكار كنيد و بهترين روند را در پيش بگيريد اين يك پيشرفت اساسي نسبت به ديگر رقباي كاريتان خواهد بود، اگر به فكر احداث يك فست فود منحصر به فرد هستيد و يا اينكه يك شاهكار زيبا از خود بجاي بگذاريد در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين تجهيزات فست فود

بطور حتم مهمترين بخش يك فست فود را مي توان آشپزخانه و تجهيزات آن دانست، محل طبخ غذا با سرعت بالا و البته كيفيتي بسيار عالي همواره از نكات برجسته در ساخت شاهكار شما خواهد بود ، اما تهيه غذايي مناسب و سالم منوط به داشتن تجهيزاتي با كيفيت از جمله : فر اغذيه خواهد بود، كه براي پخت انواع ساندويچ ها بسيار كارآمد است، يكي از غذاهاي اصلي يك فست فود پيتزا مي باشد كه نوع پخت آن را فر پيتزا معين خواهد كرد، مي توانيد براي تكميل شاهكار خود از فر پيتزا نوژن استفاده كنيد.

بهترين تجهيزات فست فود

اصل مشتري مداري

نكته مهم براي هر شغلي كه مشتريان مردمي را در پي دارد، اصول مشتري مداري است، براي تكميل فرآيند راه اندازي فست فود مي توان گفت بايد طبخ غذا متناسب با علايق و سليقه مشتري باشد، نوع طبخ غذا مي تواند با سليقه مشتري بصورت سرخ يا گريل شده باشد كه براي تناسب سليقه هر مشتري بايد تجهيزاتي را در آشپزخانه خود تهيه كنيد. بطورمثال استفاده از يك اجاق گاز گريل مي تواند نياز شما را براي ارائه يك غذاي سالم و گريل برطرف نمايد، نياز هر مشتري به انواع غذاهاي فست فودي متفاوت خواهد بود و با توجه به ظاهر متفاوت هر غذا و تنوعي كه در منوي فست فود ها مي باشد، هميشه به اين نكته توجه كنيد بايد تمامي غذاهاي منوي خود را آماده براي طبخ سريع در اختيار داشته باشيد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكاراستيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۳۶ توسط:آوا اميني موضوع:

راه اندازي تهيه غذا

راه اندازي تهيه غذا از آن مشاغلي است كه تقريبا همه افرادي كه دستي در پخت‌ و پز دارند مي‌توانند به راه‌اندازي چنين كسب‌ وكاري فكر كنند. براي راه اندازي چنين كاري نياز به هيچ هنر و مدركي نيست تنها شما با كمي هنر نمايي در آشپزي مي توانيد اين فعاليت را انجام دهيد راه اندازي تهيه غذا محدوديت سني و جنسي ندارد و مخنص خانم ها نمي باشد شما با كمي سرمايه مي توانيد راه اندازي نماييد كه اين كار نياز به وسايل اوليه مانند : ديگ خورشت ، ديگ برنج ، آبچكان ايستاده ، كابينت صنعتي ، اجاق گاز صنعتي و پوست كن صنعتي و … نيز دارد. كه شما را در ادامه مطالب با برخي از آنها آشنا خواهيم كرد.

 

آبچكان ايستاده

وجود يك آب‌چكان مناسب كنار سينك ظرف‌شويي آشپزخانه‌ي شما همواره مورد نياز است؛آبچكان صنعتي در رستوران ها و فست فود ها جهت نگهداري از ظروف شسته شده استفاده مي شود كه با توجه به ابعاد مورد نظر شما ساخته مي شود كه جاي ليوان ، بشقاب ،سيني و .. ظروف را به شما مي دهد.

كابينت صنعتي

كابينت صنعتي يكي از تجهيزات پر كاربرد در آشپزخانه هاي صنعتي ، رستوران ها و فست فود ها مي باشد كه به طور معمول در همه آشپزخانه هاي صنعتي پيدا مي شود. كابينت صنعتي همانطور كه اشاره شد از دو بخش زميني و ديواري درست شده است ، در واقع از لحاظ كاربرد هردو مدل و يكسان مي باشد ولي از لحاظ ابعاد و محل قرار گيري متفاوت هستند. مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

پوست كن صنعتي

پوست كن صنعتي جزء يكي از وسايل هاي اوليه براي راه اندازي تهيه غذا مي باشد كه شما با كمي هزينه بايد آن را تهيه نماييد شما مي توانيد براي صرفه جويي در هزينه ها دست دوم اين دستگاه را خريداري نماييد اين دستگاه براي پوست كندن در مدت زمان كم و با دقت بالا مورد استفاده قرار مي گيرد كه در پوست كندن مواد غذايي شما به خصوص سيب زميني مي تواند نقش بسيار پر رنگي را در رستوران هاي شما داشته باشد.

 

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكاراستيل

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۵۴ توسط:آوا اميني موضوع:

فست فود

فست فود عنواني است براي غذاهايي كه به سرعت طبخ و آماده مي‌شوند. غذايي است كه از رستوران هاي فست فود تهيه مي شود ساندويچ ، همبرگر ، چيز برگر و ديگر انواع برگرها ، ماهي و ميگوي سوخاري ، هات‌داگ ، فيلهٔ استيك گوشت يا مرغ ، سيب‌زميني سرخ كرده ، مرغ سوخاري ، ناگت مرغ، انواع پيتزا و انواع سالاد در فهرست غذاي رستوران‌هاي فست فود مي باشد.در ادامه اين مقاله به معرفي چند مورد از تجهيزات فست فود مي پردازيم.

كانتر گرم

دستگاه كانتر گرم بهترين وسيله در فست فود ها و رستورانها مي باشد. از اين دستگاه براي گرم و تازه نگه داشتن غذا در فست فود ها استفاده مي شود، اين وسيله داراي دو مدل برقي و گازي مي باشد ، خط كانتر گرم فست فود مناسب جهت سلف سرويس رستورانهاي شما مي باشد. كه با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به مشتريان گرامي ارائه مي گردند. نوع كانتر كاملا بر اساس نياز هاي خاص كيترينگ ها كه معمولا نياز به تامين غذاي داغ براي مشتريان خود دارند آماده شده است.

تجهيزات فست فود

كانتر سرد

كانتر سرد سلف سرويس يكي از لوازم و وسايل مفيد و كاربردي در تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي و فست فود مي باشد كه جهت خنك نگهداشتن غذا در ابعاد مختلف ساخته شده ، جهت خنك نگه داشتن انواع سالاد ها، نوشابه ها، ژله ها، سبزيجات و... درهنگام سرو در كنار غذاي اصلي مورد استفاده قرار مي گيرد. كانتر هاي سرد در ابعاد مختلف براي تجهيز انواع آشپزخانه ها مورد استفاده قرار ميگيرد.

فر ساندويچي

داشتن يك فر اغذيه ساندويچي تاثير زيادي در پويايي يك فست فود داراين دستگاه ميتواند در گريل كردن و سرخ كردن مواد غذايي به شما كمك نمايد. فست فود يكپارچه را براي انتخاب غذاي مورد علاقه و سفارش آن بازتر مي كند،مي توانيد اين محصول را با بهترين كيفيت و كمترين قيمت متناسب و يا حتي كمتر از خدمات دريافتيتان داشته باشيد.

منبع : تجهيزات آَشپزخانه صنعتي ابتكاراستيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۹:۳۳ توسط:آوا اميني موضوع:

راه اندازي كترينگ

ساده ترين شغل در ايران ميتواند راه اندازي كترينگ براي تهيه غذاي سالم ايراني باشد كه اغلب افراد با كمترين بودجه توانايي راه اندازي و تاسيس يك كترينگ را دارند، براي اين كار ابتدا به ساكن بايد يك فضاي مناسب و ايمن براي آشپزخانه خود در نظر داشته باشيد و با كمي قدرت مديريت و برنامه ريزي مي توانيد به سريع ترين مرحله سود دهي برسيد. در ادامه قصد داريم تا برخي لوازم اساسي كه بايد قبل از هرچيز در فكر تهيه آن باشيد تا كيفيت غذاي كترينگ خود را بالا ببريد را به شما معرفي مي كنيم.

كباب پز گازي

از مهم ترين تجهيزات يك كترينگ مي توان به اجاق كباب پز اشاره نمود كه در مدل هاي مختلف در بازار قابل ارائه است، اين نوع كباب پزها در مدل گازي و برقي ساخته شده و اغلب در كترينگ ها شاهد آن هستيم كه از نوع ايستاده و فن دار آن استفاده مي كنند كه به دليل حجم بالاي تهيه غذا بايد از كباب پز گازي ايستاده فن دار استفاده نمود، اين نوع كباب پز ها از لحاظ قيمت و كيفيت بسيار مقرون به صرفه بوده و سرعت تهيه غذا را بالا خواهد برد.

راه اندازي كترينگ

منقل ذغالي ايستاده

قطعا طعم و كيفيت كبابي كه با منقل ذغالي پخته مي شود نسبت به كباب پزهاي گازي و برقي بهتر خواهد بود، براي بالا بردن كيفيت كباب هاي تهيه شده در كترينگ خود ميتوانيد از منقل هاي ذغالي ايستاده استفاده نماييد اين منقل ها با حرارت ذغال به صورت يكنواخت باعث پخت بسيار عالي و باكيفيت كباب شده و طعم فوق العاده اي به غذا مي دهد، همين امر باعث آن خواهد شد كه جذب مشتري به دليل كيفيت غذا بالا برود.

اجاق گاز صنعتي

تهيه يه پرس برنج با كيفيت هميشه جز دغدغه و حساسيت آشپزها بوده و ميتواند رضايت مشتريان كترينگ را براورده كند، شما ميتوانيد با تهيه يه اجاق گاز صنعتي به پخت سالم و صحيح برنج كمك كرده و بدون استرس بهترين كيفيت غذا را به مشتريان خود ارائه دهيد ، اجاق گاز مناسب مي تواند حتي بدترين نوع برنج را با نوع پختي مناسب به بهترين حالت ممكن طبخ كند، براي تهيه يك اجاق گاز صنعتي به طور حتم از حساسيت خود را بالا برده تا بهترين انتخاب را انجام دهيد.

منبع : تجهيزات آَشپزخانه صنعتي ابتكاراستيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۸:۳۸ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات رستوران سنتي

براي موفقيت در يك رستوران شما بايد از بهترين تجهيزات استفاده نماييد تجهيزات رستوران سنتي تمامي قطعات بزرگ و كوچك رستوران كه شما براي توليد محصولات غذايي در آشپزخانه خود استفاده كنيد، را شامل مي شود. تجهيزات رستوران سنتي وسايل مختلفي را شامل مي شود كه همين وسايل و تجهيزات رستوران باعث ميشود تا شما براي آشپزي و پذيرايي كردن از مهمانان خود، آمادگي كامل را داشته باشيد.

 

 

لوازم راه اندازي آشپزخانه رستوران

بخشي از سرمايه شما براي خريد تجهيزات رستوران صرف مي شود. تجهيزاتي مانند انواع ظروف آشپزخانه،اجاق گاز چهار شعله، ميز و صندلي، ديگ برنج، وسايل گرمايشي و سرمايشي،ديگ خورشت ،لباس پرسنل و… از جمله تجهيزات مهم يك رستوران سنتي هستند و شما بايد بتوانيد اين وسايل لازم را تهيه كنيد. براي اين كار، بايد به دنبال تامين كننده اي مناسب باشيد تا اين وسايل را با هزينه اي منطقي تهيه كنيد تا بتواند گام موثري در مسير موفقيت خود در اين شغل برداريد.

اهميت كيفيت تجهيزات

كيفيت محصول هميشه يكي از مسائل مهم و قابل توجه براي مصرف كنندگان بوده است، هر زمان تصميم به خريد تجهيزات رستوران سنتي گرفتيد، ابتدا قيمت ها را نسبت به كيفيت آنها مقايسه كنيد و بعد اقدام به خريد نماييد،اگر مي خواهيد بيشتر در هزينه ها صرفه جويي كنيد، مي توانيد بعضي از وسايل را به صورت دست دوم خريداري نماييد، البته به كيفيت و كارآيي وسايل دست دوم بايد توجه كنيد! بررسي و كنترل كيفيت محصول براي كسب اطمينان لازم در مورد سالم بودن و عدم وجود عيوب زيان بخش در آن براي جلوگيري از شكست زودرس،خرابي و .. مي تواند عواقب ناگواري را به دنبال داشته باشد، و اين مورد در انتخاب خريد شما بسيار مهم و قابل توجه است.

تجهيزات رستوران سنتي


منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۸:۴۶ توسط:آوا اميني موضوع:

تجهيزات راه اندازي ساندويچي

از نكات مهم در راه اندازي فست فود، خريد تجهيزات آشپزخانه است كه از ابعاد مختلفي داراي اهميت ميباشد، تجهيزات ساندويچي بايد مناسب با نياز شما باشد و توانايي پاسخگويي در اوج فروش را داشته باشد درعين حال نيز، هزينه آن توجيح اقتصادي داشته باشد راه اندازي ساندويچي جزء مشاغل زود بازده و ساده است كه نياز به سرمايه زيادي ندارد و در مدت زمان كم ميتوانيد نتيجه خوبي را ببينيد، امروزه مردم دوست دارند در كنار ميل كردن غذا، از محيط و نوع غذا نيز لذت ببرند. شما هرچقدر هم كه در توليد و تهيه ساندويچ مهارت داشته باشيد، براي راه اندازي ساندويچي خود نياز به يك مغازه با طراحي داخلي مناسب و شيك خواهيد داشت.

تجهيزات يك ساندويچي

اينكه شما براي راه اندازي ساندويچي به چه تجهيزاتي نياز داشته باشيد، در قدم اول بستگي به خودتان دارد. شما مي توانيد يك مغازه ساندويچي خيلي معمولي با حداقل تجهيزات داشته باشيد و يا مي توانيد يك مغازه لوكس و ويژه براي خودتان طراحي كنيد. طبيعي است كه اين هزينه ها به شما و ميزان بودجه اي كه داريد، بستگي دارد. در هر حال حداقل وسايل مورد نياز براي ساندويچي در قدم اول شامل : يخچال، مغازه، فر ريلي پيتزا و فر ساندويچي و گاز، ويترين و چند ميز و صندلي و.. است كه نسبت به ميزان بودجه اي كه داريد مي توانيد آن را افزايش دهيد.

راه اندازي يك ساندويچي

براي راه اندازي يك ساندويچي موفق ابتدا بايد به دنبال يك ايده خلاق براي شيوه ارائه ساندويچ به مردم باشيد زيرا اين روزها تعداد مغازه‌هاي ساندويچي بسياد زياد شده است و اگر مي‌خواهيد موفق شويد بايد خاص باشيد نه به اين منظور كه در صرف هزينه ها خاص باشيد شما مي توانيد با يكم تحقيق از ساندويچي هاي محبوب در راه اندازي ساندويچي خود كمك بگيريد براي راه اندازي فست فود احتياجي به مغازه با سرمايه زياد نداريد شما مي توانيد با يك مغازه كوچك و سرمايه اندك اما با كيفيت ساندويچي خود را راه اندازي كنيد.

 

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۵:۵۴ توسط:آوا اميني موضوع: